17:51

Moje lakiery do paznokci + akcesoria

Trochę się zastanawiałam nad nową notatką, bo nie wiedziałam o czym ją napisać. Stwierdziłam, że skoro pokazuję Wam często swoje paznokcie to warto pokazać moją kolekcję lakierów i wszystkie niezbędne akcesoria. Postaram się napisać wszystkie marki i numerki.
Może na początku wspomnę tylko, że moje wszystkie lakiery i inne rzeczy do paznokci stoją w przeźroczystym pudełku po czekoladkach. Od razu mówię, że moja kolekcja nie jest zbyt obszerna, ale mam ochotę na kilka kolorków z Essence Colour & Go. Miałam kiedyś te lakiery, bardzo je lubiłam. No ale powysychały :(



 Inglot:
1. Matte numer 729
2. Matte numer 730
3. numer 112 (ulubiony! :D)



Teraz Avon. Mam dwa lakiery - te szybkoschnące, nie polecam ich, bo strasznie odpryskują, mimo że mają cudowne kolorki ;(
1. Don't be jaded - miętowy
2. Rebel rose - ostry różowy


Jedne z moich ulubionych lakierów to mini lakiery Classics (Golden Rose):
1. numerek 145
2. numerek 104
3. numerek 170
4. numerek 200
5. numerek 211


Z Wibo mam lakiery Express Growth: ciemnofioletowy, bezbarwny ze złotym brokatem i trawiasty zielony (numerki się zmazały).



Mam też kilka lakierów z My Secret:
1. French Manicure 02
2. Nail Polish 101
3. Nail Polish Berry Lea 153
4. Nail Polish Lemon Juice 154



Oprócz tego mam lakier bazowy (pod crackle) firmy Bell, taki tam typowy nudziak i lakier Golden Rose numer 150.

Oprócz lakierów mam też stempelki i zmywacz (super dobry!) Essence, separatory, brokat (srebrny i złoty), polerkę, odżywkę żelową Avon, preparat przyspieszający wysychanie lakieru My Secret. Jakieś cyrkonie i dżeciki. A jeszcze - pałeczki i płatki kosmetyczne.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger