19:43

Eveline 8w1 skoncentrowana odżywka do paznokci

Tyle się oczytałam na jej temat, że po prostu nie mogłam jej nie kupić. Dużo dziewczyn mówi, że to ona uratowała ich paznokcie. Producent napisał na opakowaniu, że pomaga na: zniszczone, rozdwajające się, cienkie, miękkie, kruche, łamliwe, matowe, o nierównej powierzchni paznokcie. No jak dla mnie cud, miód, malina :D Odżywkę kupiłam dziś w Rossmannie za 10,49 zł.
Już mam ją na pazurkach. Wygląda jak zwykły bezbarwny lakier, ale podobno ma zdziałać cuda. W sumie to nie wymagam od niej wiele - chcę żeby moje długie paznokcie się nie łamały :)
Będę pisać jak idzie mi moja kuracja - paznokci nie będę w tym czasie malowała, więc nie spodziewajcie się wpisów na ich temat. Może jakiś filmik wrzucę, bo ostatnio kilka nakręciłam. Muszę tylko poskładać wszystko w całość.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger