17:27

Makijaż na wiosnę

Cześć ;)
Pragnę przedstawić Wam moją propozycję wiosennego makijażu - dla tych odważniejszych. Makijaż powstał całkiem spontanicznie, wcześniej nie planowałam co zrobię. Efekt końcowy bardzo mi się podoba :D
Żywe, mocne kolory i czarna, wyrazista "jaskółka". Użyłam cieni z paletki Inglota i Oh So Special Sleeka.
Eyeliner Miss Sporty, tusz Avon Super Drama.


 

Teraz idę tworzyć cudowności na paznokciach. Moje kwiatuszki niestety uległy zniszczeniu...
Mam chęć na jakieś minimalistyczne pazurki ;) Zobaczymy co z tego wyniknie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger