09:41

Pędzle - makijaż oka

Ten wpis piszę na specjalną prośbę dla pewnej osóbki. Prosiła o wpis na temat pędzli więc dziś omówię pędzelki do makijażu oka, które posiadam.
Pierwszy pędzelek jest z firmy Infinity. Był to mój pierwszy pędzelek. Jest dosyć duży i świetnie służy do nakładania cienia na całą powiekę. Wykonany z włosia syntetycznego. Kosztuje niewiele, bo jakieś 7zł. Jest dostępny w drogeriach Natura.
Kolejnym pędzlem jest pędzel Kozłowski o symbolu CB 631 w rozmiarze 6. Bardziej precyzyjny z włosia naturalnego - pony. Ma długą cienką rączkę i jest bardzo delikatny. Zapłaciłam za niego około 23zł.
Pędzelek Essence do żelowego eyelinera. Płaski, ścięty. Umożliwia precyzyjne rysowanie kreski na powiece. Syntetyczne, fioletowe włosie. Świetna jakość, a cena to 6,99zł.
Innym pędzelkiem z Essence, który mam to ten kuleczkowy do smoky eyes. Pędzelek jest świetnie wyprofilowany i można z nim precyzyjnie rozcierać cienie. Cena 5,99zł
Ostatni pędzelek kupiłam już dawno i niestety nie pamiętam ile kosztował. Używam go do nakładania korektora. Jest wykonany z włosia syntetycznego.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger