17:32

Pojemniczki na ozdoby

Heeej ;)
Matko, od dziś mam mnóstwo wolnych dni. Odpoczynek zakończę 3 czerwca :)
A przechodząc do dzisiejszej notatki to kupiłam sobie w Rossmannie malutkie zakręcane pojemniczki na ozdoby do paznokci.
Każdy kosztował 1,29 zł.
Wzięłam od razu trzy żebym sobie mogła przesypać jakieś brokaty i inne tego typu rzeczy.
Całkiem fajnie się sprawdziły, są naprawdę urocze :)



Niedługo pokażę Wam mój nowy kolorek pomadki Wibo Eliksir ;) Upolowałam na promocji za 5,19 zł. Aż szkoda mi było jej nie kupić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger