22:13

Wibo Gel Like

Ostatnio zaopatrzyłam się w lakier Wibo z kolekcji Gel Like. Kolory tych lakierów zostały wybrane przez blogerki, a każda buteleczka jest z autografem wybranej dziewczyny. Kolor, który mam ja nazywa się Roziskrzone niebo, numer 6. W opakowaniu bardzo mi się spodobał i pomyślałam, że będzie się ładnie prezentował na paznokciach. I wiecie co? Ja naprawdę lubię lakiery Wibo m.in. te z serii Express Growth, ale te to jakaś totalna pomyłka. Lakiery powinny dawać efekt a'la żelu na paznokciach. No cóż mi niestety nie przypadł takowy do gustu :/
Po nałożeniu tworzą się jakieś takie jakby zacieki, smugi, lakier strasznie długo schnie, a ja w dodatku nie potrafię go jakoś równomiernie i sensownie rozprowadzić. Chyba jedynym plusem tego lakieru jest kolor i standardowy pędzelek Wibo, który zresztą bardzo lubię. Cieszę się tylko, że zapłaciłam za niego tylko 4zł (tylko tyle, ponieważ kupiłam go w pobliskim kiosku)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger