21:47

Makijaż w stylu glamour

Dla tych z Was, które lubią wyglądać glamour dodaję jeszcze jeden makijaż. Nada się na wieczór, jakąś imprezę. Jest uniwersalny - pasuje do każdego koloru tęczówki. Wiem, że prosiłyście o dodawanie całej twarzy, ale wykadrowałam same oczy jeszcze dwóch makijaży. Później będę dodawała całość makijażu. Kosmetyki których użyłam to: baza pod cienie Avon, tusz do rzęs L'oreal Volume Million Lashes, paletka Sensique numer 109 i perłowy grafit z paletki Sleek Oh So Special. Kreska powstała przy pomocy konturówki Avon Color Trend w kolorze Black Attract.



5 komentarzy:

  1. śliczny :) szkoda, że nie dodałaś zdjęcia całej twarzy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale obiecuję, że się poprawię :*

      Usuń
  2. cudowny, wygląda trochę jak fotomontaż albo wycięte z gazety, ale jeżeli sama zrobiłaś to oko, to masz meeega talent, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. założyłam bloga w celu prezentowania własnych dokonań :D
      nie chodziło mi raczej o pokazywanie czegoś co można zobaczyć ogólnie w kolorowych gazetkach :)
      dziękuję, że odwołałaś ten komentarz :)

      Usuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger