14:41

Owocowy projekt u Diunay/ tydzień 1 - truskawki

Postanowiłam wziąć udział w projekcie u Diunay. Projekt polega na cotygodniowym malowaniu pazurków w owocowe wzorki. Technika dowolna, a organizatorka liczy na naszą kreatywność. To będzie mój pierwszy udział w takim projekcie ;D

\

No i wiadomo od razu pokażę Wam moje pierwsze mani. Paznokcie mam teraz o wiele krótsze, bo ostatnio je drastycznie obcięłam i trochę gorzej mi się je maluje ;) Ale starałam się to jakoś ogarnąć i mam nadzieję, że w miarę to wygląda.


1 komentarz:

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger