21:49

Urodziny!

Witam Was dziś kochane urodzinowo w bardzo dobrym humorze. Tak, tak - obchodzę dziś swoje święto. Ten wpis będzie się nieco różnił od pozostałych, bo pokażę w nim wszystko to co kojarzy i wiąże się z moimi urodzinami. Dodatkowo będzie dużo zdjęć, ale mam nadzieję, że się Wam spodoba. Pokażę przygotowania, prezenty, makijaż i pazurki.

Na początek mój tegoroczny tort - pyszny sernik z białą czekoladą owocami zalanymi truskawkową galaretką. Robiłam go już wczoraj i to był właśnie początek moich przygotowań do dzisiejszego święta. Bazowałam na jednym z przepisów które mam w swoim przepiśniku, ale wszystkie proporcje zmodyfikowałam bardzo mocno, więc mogę stwierdzić, że przepis jest niemal autorski. Ciasto jest pyszne, kremowe, bardzo delikatne, rozpływające się w ustach, ma śnieżnobiały kolor. Komu kawałeczek?



Dziś wstałam chwilę po godzinie ósmej. Od razu wyszłam na spacer z psem, a kiedy wróciłam miałam czas na to aby wykonać makijaż, ubrać się odpowiednio i wypić kubek herbaty. Inni domownicy jeszcze spali, więc miałam pełen luzik. Wiedziałam, że nie świętuję dziś sama, bo mój tata też ma dziś swoje święto.
Prezent dostał od razu po przebudzeniu :)

Moje prezenty dostałam chwilę później.
Na pewno jesteście ciekawe co było w tych siateczkach :D


No więc pokażę to wszystko po kolei:





Od rodziców dostałam dodatkowo kopertę z "wiadomoczym" :D Wszystko mi się strasznie podoba i chyba możecie się domyślać, że teraz na blogu będzie sporo wpisów paznokciowych ;)

Podczas dzisiejszego dnia humor dopisywał mi cały czas, nawet burza go nie popsuła.

Teraz trochę mojego urodzinowego looku:
Makijaż - kolorowa podwójna kreska, kolory dominujące to fiolet i róż. Rzęsy pociągnięte tuszem L'oreal Volume Million Lashes i podkręcone zalotką ;)



Pazurki bez żadnych szałowych, skomplikowanych wzorków - po prostu - jagodowy lakier Sensique, na to topper Essence z kolorowym brokatem. Niby proste zdobienie, ale moim zdaniem bardzo efektowne. Drobinki ślicznie połyskują w słońcu.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger