09:00

Wygrana w konkursie z AlleDrogeria + dzisiejszy manicure

Hejka wszystkim. Mój dzień zaczął się cudownie ;)
Brałam udział w konkursie AlleDrogerii na Fejsie i dziś było ogłoszenie wyników.
WYGRAŁAM PALETKĘ POMADEK DO UST SLEEK BALLET
I BŁYSZCZYK W KSZTAŁCIE BABECZKI :)
Ale się strasznie cieszę :)


Teraz pędzę na spacer z psiakiem, potem się będę szykować na sesję, którą mam jutro. Organizuję ją z moją koleżanką. Oczywiście relacja z sesji i cały backstage na 100% będzie na blogu. Nie wiem tylko kiedy- może jutro, a może dopiero we czwartek. W każdym razie cierpliwie czekajcie ;***

A i jeszcze Wam pokażę moje dzisiejsze pazurki - wariacja z lakierami Sensique Strong & Trendy Nails.


5 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej :)
    Piękne pazurki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje! :)
    a pazurki super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję wygranej. Ciekawa jestem kolorów z tej paletki, którą wygrałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już wpadnie w moje łapki na pewno poświęcę jej jakiś post ;)

      Usuń
  4. gratulacje:)
    a tak poza tym nominowałam cię do Liebster Blog Award więcej o tymhttp://nat-iii.blogspot.com/2013/07/wyroznienie-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger