09:37

Avon podkład w musie "Idealna cera"

j prawdziwy MUST HAVE jeśli chodzi o podkłady na lato. Używałam ich już dużo wcześniej i od tamtej pory nieustannie są w moim kosmetycznym zbiorze. Obecnie mam kolor Shell. Wcześniej miałam też Nude i Natural Beige. Co takiego jest w tych musach? Za co tak bardzo lubię te podkłady?
Pierwsza rzecz o której wspomnę to estetyka z jaką wykonany został szklany słoiczek. Opakowanie ma pojemność 18g. Bardzo ładnie wygląda na toaletce.
Teraz jeśli  chodzi o właściwości samego kosmetyku to tak:
*konsystencja aksamitnego musu – jest przez to bardzo lekki i nie daje mocnego krycia, a jedynie wyrównuje kolor cery, super sprawdza się na upalne letnie dni
*wydajność – wystarczy odrobina podkładu aby całą buzię pokryć jego cieniutką warstwą
*naturalny efekt - idealnie dopasowuje się do skóry, nie daje efektu maski
*zapach - przyjemny, lekko pudrowy, świeży
Bardzo lubię te podkłady z Avonu, są chyba moimi ulubionymi z tej firmy. Kosztują około 36zł, ale często można natrafić na jakąś promocję w katalogu. Jeśli szukacie czegoś leciutkiego jak piórko i aksamitnego jak chmurka to możecie się z tym musem polubić ;)









4 komentarze:

  1. planowałam go kupić , ale czekam na jakąś promocję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nie używam wcale podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czy podkład wpada w róż?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może bardzo delikatnie ;)
      jak dla mnie jest bardziej neutralny

      Usuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger