13:12

Z nutką pomarańczy

Jak ja się cieszę, że dziś sobota!!!
W końcu jakieś wolne od nauki i można coś do Was napisać ;)
Przeglądałam ostatnio dużo różnych blogów, zdjęć, filmów w poszukiwaniu inspiracji.
Chciałam makijaż z jakimś nietypowym połączeniem kolorów, coś innego po prostu ;)
Tak więc najpierw kolorki:



Cały makijaż bazuje na tych trzech cieniach. Dwa górne są z Inglota, dolny to Max Factor Wild Collection.
A makijaż? Już pokazuję ;)



Kolory niby chłodne, ale ten żywy pomarańczowy cień troszkę ociepla całość ;)

3 komentarze:

  1. Fajnie dobrane kolory podoba mi się :) trafiłam przez przypadek i zostaje. obserwuje http://feel-glorious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. o mamo :D coraz lepsze są te Twoje makijaże, no cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;*
      Kochana ja cały czas się jeszcze uczę ;)

      Usuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger