07:28

Spełniamy marzenia - trzy drobiazgi, które cieszą :)

Wielką kosmetyczną wishlistę już stworzyłam. Teraz czas na jej realizację ;) Będę to robić systematycznie, za każdym razem kupując kilka rzeczy. Pierwsze niewielkie zamówienie doszło do mnie wczoraj. Zakupy robiłam u  ladymakeup w sobotę :) 

A więc zamówiłam trzy drobne rzeczy:
*pędzel do podkładu Hakuro H50S
*farbkę do ust Sleek w kolorze Peachy Keen
*zestaw do brwi Catrice


Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszyłam po otwarciu koperty. Wszystko jest po prostu idealne!
Cienie do brwi mają idealny kolor, farba jest niesamowita i tak ładnie pachnie, a pędzel jest mięciutki jak chmurka. 
Mam nadzieję, że dobrze te rzeczy będą się u mnie sprawdzały ;) A Wy dajcie mi koniecznie znać czy macie którąś z nich :D

25 komentarzy:

  1. Też chcę ten pędzel i też jest na mojej chciej liście :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten pędzel z Hakuro i jest bardzo fajny. Chociaż może sporo pić podkładów płynnych, więc warto spryskać pędzel wodą.Teraz używam do minerałów i sprawdza się bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwilżam go wodą przed użyciem. Wtedy aplikacja jest jeszcze bardziej przyjemna ;)

      Usuń
  3. spełniaj swoje kosmetyczne marzenia i zdawaj nam recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że zakupy się udały :) ja wczoraj zrobiłam dosyć duże zamówienie na m.in. oleje do włosów i nie mogę doczekać się paczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie olej kokosowy przyszedł wczoraj :)
      Ale o nim innym razem :d

      Usuń
  5. Bardzo lubię ten pędzel ;) Mam nadzieję, że i Ty będziesz z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam go już dwa razy i jest meeega ;)
      Mięciutki, przyjemny i nie drapie :D

      Usuń
  6. Mam ten pędzel, uwielbiam go :) I tak się składa że farbkę też mam, nawet w tym samym kolorze, ale w sumie rzadko po nią sięgam, częściej latem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko super
    ale ..wow zestaw Catrice, gdzie go dostałas? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest napisane w poście. U Ladymakeup :)

      Usuń
    2. Faktycznie jest napisane ;)
      Ja zawsze jak szukalam w necie to wszedzie sie pokonczyly, ale właśnie, zrobilam zamowienie, dzięki za pomoc :*

      Usuń
  8. czekam na zdjęcia z użyciem farbki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj będą, będą już niedługo. Doba jest o kilka godzin za krótka po prostu :)

      Usuń
  9. super tak realizować wishlistę ^^ ja nie posiadam nic z tych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekamy na testy tych cacuszek :D

    OdpowiedzUsuń
  11. pędzelek mam i uwielbiam, farbkę muszę kupić...

    OdpowiedzUsuń
  12. Też kupuję systematycznie, dokładając nowe produkty do kosmetyczki. Chyba muszę również stworzyć wishlistę by to wszystko ogarnąć

    OdpowiedzUsuń
  13. czaje się na te farbki do ust jak łysy na grzebień xD muszę w końcu kupić;D ten kolor wygląda pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. <3 ten zestaw to moj wymarzony prezent urodzinowy <3

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger