17:21

Wiosenna propozycja na wesele

No dziewczyny! Dziś makijaż na modelce ;)
Malowałam koleżankę na wesele i chcę pokazać Wam efekt swojej pracy. 
Jeśli chodzi o kolorystykę makijażu oka to mamy tu brązy i fiolety. Usta są w soczystym pomarańczowym kolorze - zgodne z tegorocznymi trendami. Justyna niezwykle zadowolona, mi również całość bardzo się podobała. Nie pozostaje nic innego jak życzyć udanej zabawy do białego rana!





A i zapomniałabym. W czwartek doszły do mnie nowe pędzle Glam Brush ;) Ale o nich innym razem. Dziś nimi pracowałam i muszę Wam tylko powiedzieć, że są cuuuuudownie mięciutkie :D

13 komentarzy:

  1. Świetna kolekcja palet, tylko pozazdrościć. Przepięknie pomalowane oko, bardzo podoba mi się.
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi wciąż mało :D
      Fajnie, że przypadł Ci do gustu ;)

      Usuń
  2. Moim zdaniem chyba zbyt ciemne oko. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż, bardzo ładnie roztarty, chociaż ja bez kreseczki na powiece dziwnie się czuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stwierdziłam, że z kreską może być już zbyt ostro, dlatego już jej nie rysowałam. Dzięki za sugestię :)

      Usuń
  4. Oczy bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny makijaż , wyraźny a jednocześnie delikatny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny makijaż :) nie ma do czego się przyczepić. Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) Cieszę się, że Ci się podoba :D

      Usuń
  7. Cudowny makijaż <3
    Chcialabym taki, mysle ze dobierajac jasniejsze kolory, moglabys stworzyć makijaż dla pannu mlodej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny makijaż,lubię takie kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świeżutki, delikatny i kobiecy makijaz , rewelacja ;) piekneie podkresliłas tęczówkę :)

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger