15:52

Sesja w terenie i makijaż w zieleniach na modelce

Ale dziś mamy ładną pogodę. Słonko grzeje dość mocno, czasem zdarzy się lekki podmuch wiatru. 
Czekałam na taki dzień - w sensie na taką pogodę :)

Dziś zapraszam Was na makijaż wykonany na modelce i kilka zdjęć z sesji fotograficznej w terenie, którą planowałam już od baaaardzo długiego czasu
Dajcie koniecznie znać co myślicie o tym looku ;)

Ja jestem z siebie zadowolona, makijaż jest ładny, efekt dodatkowo potęgują sztuczne rzęsy.

Jeżeli chcesz zobaczyć czego użyłam do wykonania tego makijażu to zerknij na spis kosmetyków umieszczony pod zdjęciami ;)









Kosmetyki wykorzystane w tym makijażu:

TWARZ:
*baza Rimmel Stay Matte
*podkład Bourjois 123 Perfect w kolorze 52
*korektor Makeup Revolution w odcieniu Natural
*sypki puder Inglot numer 14
*rozświetlacz The Balm Mary-Lou
*brązer MIYO

OCZY:
*baza pod cienie Avon
*zestaw cieni do brwi Catrice
*cienie Inglot
*pigment Kobo Blue Mist
*pigment Essence w jasnozielonym kolorze
*mascara Lovely Pump Up
*sztuczne rzęsy Sleek model 230 Persian

USTA:
*pomadka Golden Rose Velvet Matte numer 07


11 komentarzy:

  1. Hej,makijaż piękny choć z pewnością niecodzienny, rzęsy dają bardzo teatralny efekt. Gdyby rzęsy zamienić na bardziej naturalne spokojnie mogłaby być to dla mnie inspiracja. Ogólnie 5+
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko spoko ale te rzęsy są za bardzo widoczne, ładnie wyglądały by rzadsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam za delikatniejszą wersją rzęs... Modelka jednak nie dała się przekonać ;)

      Usuń
  3. Śliczne oczko, ale usta jeszcze lepsze!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny makijaż, tylko te rzęski odrobinę za gęste, chyba, że taki był zamysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż piękny ale rzęsy słabe. Sztuczne nie do tej sytuacji. Gdyby plener w studiu - tak, ale nie na zieleni. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. makijaż ekstra, widzę, że oprócz talentu do malowania fotografia jest twoim konikiem, gratuluje :)
    Gdzie dostałas rzęsy sleeka? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa :)
      Rzęsy Sleeka kupiłam w drogerii ezebra.

      Usuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger