12:37

Dyniowy lakier, czyli Inglot 949

Kolor pomarańczowy chyba wpisał się na stałe na listę tych jesiennych. Przynajmniej w moim przypadku ;)

Z reguły częściej sięgałam po niego wiosną i latem, a w tym roku to się zmieniło.
Znalazłam śliczny odcień pomarańczowego na stoisku Inglota. Pierwsze skojarzenie to była dynia!
Właśnie, wydaje mi się, że może się on stać bazą pod zdobienia na Halloween.

Tak więc dziś zostawiam Was ze zdjęciami moich pazurków i wracam do swoich obowiązków ;)

Być może w tym tygodniu pojawi się post z pomysłem na charakteryzację ;) 
Może być ciekawie...



Jaki kolor lakieru jest Twoim jesiennym ulubieńcem?

8 komentarzy:

  1. Ten kolor mi się nie podoba, a moim jesiennym ulubieńcem jest czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny jest, u mnie jesienią rządzą czerwienie i fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolorek. U mnie lakiery z Inglota niestety średnio się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja je bardzo lubię ;)
      Bardzo podoba mi się też ta nowa jesienna kolekcja :D
      Z chęcią kupiłabym jakiś lakier ;)

      Usuń
  4. bardzo ładny kolor, właśnie sobie uświadomiłam, że takowego nie mam jeszcze w mojej kolekcji :) ja z jesiennych kolorów na paznokciach najbardziej lubię burgund ;)

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger