18:17

Mikołajkowa lista życzeń

Mikołajki już na niecały miesiąc. Swoją drogą - czas pędzi jak szalony ;) Mamy połowę listopada, za moment 6 grudnia, a chwilę potem Święta Bożego Narodzenia... 

Mikołaj na pewno wie, że jako miłośnika makijażu ucieszę się z dobrej jakości kosmetyków i akcesoriów makijażowych. W sumie moja wishlista mogłaby nie mieć końca, bo tak naprawdę jest wiele rzeczy, które chciałabym mieć. Postanowiłam jednak wybrać kilka pozycji ze swojej długaśnej listy chciejstw i przedstawić je Mikołajowi.


1. Paletka Zoeva Naturally Yours - chodzi mi po głowie od pewnego czasu. Nic na to nie poradzę, bo cienie są naprawdę piękne. Uwielbiam neutralne cienie i mam ich naprawdę dużo, więc ta paleta totalnie podbiła moje serce. Wszyscy mówią, że cienie z tej palety są wysokiej jakości. No cóż jestem ich bardzo ciekawa.

2. Farbka do ust Sleek w kolorze Port - mam już brzoskwiniową farbkę, której często używałam latem. Teraz pora na coś ciemniejszego ;) Podoba mi się odcień tego produktu. Chciałabym mieć go w swoim zbiorze. 

3. Pudry do konturowania HD Inglot - szczególnie zależy mi na odcieniu 505. Widziałam go na tylu blogach i wydaje się być idealnym produktem do konturowania. Ładnie wygląda też ten żółciutki odcień i być może mógłby się stać pudrem korekcyjnym.

4. Cienie Maybelline Color Tattoo - mam już dwa kolory (Shady Shores i Icy Mint) i bardzo je lubię. Często używam ich jako bazy pod inne cienie. Teraz najbardziej zależałoby mi na kolorze granatowym, fioletowym i ciemnozielonym.

5. Pędzle Zoeva 235 & 227 - tyle się ostatnio słyszy na temat pędzli tej firmy ;) Chciałabym sprawdzić czy rzeczywiście są warte tego całego zachodu. Na początek chciałabym właśnie te dwa modele. Mają ciekawe kształty i bardzo ładnie się prezentują.

Tak więc przeprowadziłam Was przez moją krótką listę mikołajkowych chciejstw. 
Jestem bardzo ciekawa czy Wy byłyście w tym roku grzeczne i czego oczekujecie w prezencie od Mikołaja ;) Podzielcie się ze mną swoimi życzeniami w komentarzach :)

19 komentarzy:

  1. ta paleta zoevy chodzi też za mną.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widzę, że nie jestem sama. Ma po prostu w sobie to coś! ;)
      Cenowo wychodzi nawet taniej niż Inglot. Myślę, że warto ją mieć :)

      Usuń
  2. Color Tattoo też bardzo lubię a pędzelki Zoeva są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie mi dane nimi pracować :D

      Usuń
  3. Ten puder Inglota chętnie widziałabym też u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kilka razy do nich podchodziłam, ale wciąż miałam inne ważniejsze wydatki...
      Może teraz będę mogła wejść w ich posiadanie :)

      Usuń
  4. Też paletka z Zoevy mi się marzy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wprowadzasz mnie w Mikołajkowy nastrój! :-) Święta coraz blizej, a lista prezentow spora! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że Mikołaj chociaz jedną pozycję przyniesie :D mój wczoraj przyniósł mi śliczny organizer :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie niedawno zamówiłam Naturally Yours, jest piękna ;-)
    Jestem ciekawa tych farbek Sleek'a, chyba masz rację, trzeba poprosić Mikołaja ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tą farbkę w odcieniu Peachy Keen, ale używam jej latem i wiosną ;)
      Na zimę wolałabym coś ciemniejszego właśnie w takim odcieniu. Ja ogólnie bardzo lubię te farbki i bardzo Ci je polecam ;)

      Usuń
  8. Paleta Zoevy chodzi za mną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja tak strasznie chciałabym ją dostać, naprawdę!
      Może Mikołaj zajrzy na mojego bloga :D

      Usuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger