10:18

TAG: The perfect palette

Cienie do powiek to jedna z moich kosmetycznych obsesji. Po prostu je uwielbiam i ciągle szukam nowych, o ciekawej formule i niebanalnym wykończeniu. Raczej rzadko sięgam po cienie pojedyńcze (chyba, że są to wkłady) i zdecydowanie częściej kupuję palety. Jako, że jestem wizażystką to są one po prostu wygodniejsze dla mnie - i w pracy i w transporcie ;) 

Chociaż na moim blogu niezbyt często pojawiają się tagi to ten bardzo przypadł mi do gustu - postanowiłam, że go zrobię. Odpowiedzi na niektóre punkty stanowiły dla mnie niemały problem, ale udało się. Zapraszam Was dzisiaj na TAG: THE PERFECT PALETTE!

1. Która paleta ma najlepsze opakowanie?
Według mnie najlepsze opakowanie mają palety Zoeva i The Balm. Są leciutkie, bo wykonane z kartonu i w dodatku mają nakładki, które chronią paletę przed zarysowaniami. Zamykane na magnesiki, poręczne, bardzo wygodne w transporcie. No i jeszcze dodatkowo design opakowań cieszy oczy!


2. Która paleta ma najlepiej napigmentowane cienie?
Hmmm... Tutaj ciężko wybrać jedną paletę ;) Jeśli chodzi o paletę z matowymi cieniami to myślę, że jest to Meet Matt(e) Nude z The Balm. Genialną pigmentację mają również cienie Zoeva oraz Kobo.


3. Którą paletą wykonamy różnorodny makijaż?
Mam wiele takich palet ;) Są to np. Zoeva Naturally Yours oraz Cocoa Blend, MUR Iconic 3, Sleek Oh So Special i Au Naturel... Wśród takich palet jest również ta Inglota, którą skomponowałam sobie sama. Posiada ona same naturalne odcienie cieni i jeśli chodzi o mnie to jest ona wielozadaniowa ;)




4. Która paleta nadaje się do podróży?
Paletka Sleek Au Naturel. Mała, z dość dużym lusterkiem i posiada wszystkie potrzebne cienie. Możemy pomalować powieki, narysować kreskę, wypełnić brwi. W zupełności samowystarczalna ;)


5. Zakupu, której palety żałujesz?
Nie mam takiej palety. Nie kupuję kosmetyków pod wpływem impulsu. Wszystkie palety, które mam kocham i byłoby mi przykro gdyby coś złego się z nimi stało ;)

6. Której palety używasz najrzadziej?
Chyba MUR Acid Brights, ale tylko z powodu jaskrawych kolorów cieni ;) Na co dzień się one raczej nie nadają. Jednak przy makijażach do sesji bądź innych tematycznych jest niezastąpiona!


7. Która paleta ma najciekawsze nazwy cieni?
Najciekawsze nazwy mają cienie The Balm i Zoeva ;) Każdy wkładzik jest w paletce osobno podpisany.


8. Którą paletę zabierałabyś ze sobą na bezludną wyspę?
Mam wybrać jedną? Nie ma takiej opcji! Zabrałabym ze sobą wszystkie palety, które mam ;) I malowała się nimi całymi dniami!

I to już wszystko jeśli chodzi o ten tag. Zachęcam do zrealizowania go na swoim blogu wszystkie cienio i paletomaniaczki ;)

Koniecznie napiszcie mi kilka słów o swojej ulubionej palecie cieni :)

15 komentarzy:

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger