20:02

Good & cheap #11

Pora na kolejne (jedenaste już!) zestawienie z tej serii. Połowa listopada za nami, święta zbliżają się wielkimi krokami, a Mikołaj już naprawdę całkiem niedługo... ;)
Pięć dobrych kosmetyków za cenę niższą niż 20 zł, które wybrałam do polecenia Wam tym razem prezentuje się następująco:


1. Rozświetlacz Wibo Diamond Illuminator - produkt już niemal kultowy ;) Piękny, złociutki i drobno zmielony. Daje śliczny efekt rozświetlenia na skórze i co ważne nie jest drogi. Za niecałą dyszkę kupicie go w Rossmannie.

2. Baza pod cienie Avon - bardzo dobra baza do której mam ogromny sentyment. Lubię ją za to, że lekko wyrównuje kolor na powiece i bardzo dobrze trzyma cienie przez długi, długi czas. Zamówicie ją u konsultantki za jakieś 13zł.

3. Zestaw do konturowania Fair Freedom Makeup - polecam go szczególnie osobom bladym. Brązer jest chłodny, jaśniutki i bardzo dobrze się z nim pracuje. Jeśli chodzi o puder to ja najczęściej stosuję go pod oczy aby utrwalić korektor. Jest świetny! Dostaniecie go w sporej ilości drogerii internetowych za 17zł.

4. Masełka do ust Nivea - bardzo przyjemny produkt do pielęgnacji ust. Ja miałam już karmelowe i malinowe, teraz w torbie noszę jagodowe. Zawsze mam je przy sobie, chociaż zdecydowanie wolę używać go w domu gdy mam czyste ręce. Świetnie nawilża usta i sprawia, że stają się gładkie i miękkie. W drogeriach kosztują około 9zł.

5. Pomadki Fashion Colour Kobo - przegenialne szminki w bardzo ładnych kolorach. Mają trwałe formuły, niebanalne odcienie, które dość rzadko można spotkać w stacjonarnych drogeriach. Są mocno napigmentowane, dobrze trzymają się ust i ich nie wysuszają. W Naturze kupicie je za 16,99zł.

I na listopad to już wszystko ;) To przedostatnie zestawienie z tej serii w tym roku. 

W komentarzach koniecznie napiszcie mi co ciekawego w niskich cenach polecacie. Wasze rekomendacje będą pomocne przy okazji zakupów.

Niebawem pojawi się wpis o moim zbiorze rozświetlaczy. Kończę już pisać notatkę, ale brakuje mi jeszcze zdjęć ;) Postaram się ukończyć to jak najszybciej :)

22 komentarze:

  1. Masełka Nivea uwielbiam :)
    Ja od siebie dorzucam paletki cieni MUR, mascary Eveline oraz eyeliner Wibo.
    Swoją drogą, paletki Freedom Makeup widziałam w... PEPCO :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletki MUR już pojawiały się w tej serii ;) O eyeliner z Wibo też mam! Pewnie pojawi się w przyszłych wpisach ;)

      Usuń
    2. Freedom w Pepco?? Muszę iść i obczaić ;)

      Usuń
    3. U mnie w Pepco nie ma albo źle szukałam po prostu ;)

      Usuń
  2. znam avonową bazę i bardzo ją lubię, używam już drugiego opakowania :) mam też rozświetlacz Wibo, ale póki co nie wiem jak się spiszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak baza z Avonu jest super :) U mnie trzeci słoiczek leci, chociaż miałam od niej dłuższą przerwę :)

      Usuń
  3. Mam zamiar kupić ten rozświetlacz z wibo lub lovely ( w zależności co będzie dostępne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no racja, bo przecież teraz promocja w Rossmannie :D

      Usuń
  4. Polecam płyn micelarny Biały Jeleń. Jest moim zdaniem bezkonkurencyjny - nie szczypie i nie podrażnia oczu, dobrze zmywa makijaż. Niestety jest mało wydajny ale przy takiej cenie to bez znaczenia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo osób poleca ten płyn ;) Jak będę na zakupach to wezmę go do koszyka ;) Zobaczymy czy się sprawdzi. Ja aktualnie wielbię micel z Garniera, ale tylko ten różowy :)

      Usuń
  5. Muszę wypróbować ten rozświetlacz z wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurde, az glupio powiedziec ze nie mam żadnego produktu, który zostal wymieniony powyzej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produktów do makijażu jest cała masa, więc nic dziwnego, że nie miałaś żadnej z tych rzeczy ;)
      Nic straconego :D

      Usuń
  7. Właśnie kończę drugie opakowanie bazy pod cienie z Avonu. Jak dla mnie dobra jakość za niską cenę.
    Ciekawie tu u Ciebie, obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie baza z Avon jest za sucha i brzydko wyglądała na powiece. Za to pomadki Kobo również bardzo lubię :-). Reszty nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jest świeża to wszystko z nią ok ;) Mi zasycha już pod koniec słoiczka i wtedy się nie nadaje ;)

      Usuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger