19:31

Akcja złuszczanie i regeneracja, czyli emulsja z 5% kwasem glikolowym GlySkinCare

Borykacie się z przebarwieniami, chcecie odświeżyć i zregenerować swoją skórę? Jeśli tak to ten wpis z pewnością jest dla Was ;) Chciałabym dzisiaj napisać o świetnym produkcie do którego na samym początku bardzo mocno się zraziłam, a w późniejszym czasie pokochałam. O produkcie, który zlikwidował drobne przebarwienia na mojej buzi, wygładził ją i odświeżył. Oczywiście mówię tu o emulsji z 5% kwasem glikolowym marki GlySkinCare.


Tak, więc może zacznę od początku, bo naprawdę nie było tak kolorowo z tym produktem. Przez swoją nadgorliwość i ogromną chęcią zobaczenia jak najszybszych produktów ten kosmetyk naprawdę szaleńczo podrażnił moją skórę. Nie mogło być inaczej - codziennie wieczorem nakładałam tą emulsję. Pewnego wieczoru skóra piekła mnie tak okropnie, że musiałam produkt zmyć, a po zmyciu okazało się, że skóra mocno ucierpiała. Bardzo się wtedy przestraszyłam i odstawiłam ten kosmetyk.


Po pewnym czasie stwierdziłam jednak, że wrócę do stosowania tej emulsji, ale będę ją aplikować na skórę dwa razy w tygodniu. I w sumie to był strzał w 10!

Skóra miała zafundowane delikatne złuszczanie, nie buntowała się i nie przesuszała. Po nałożeniu czułam lekkie mrowienie, ale nie mogę powiedzieć, że było to niemiłe uczucie.

Emulsja zniwelowała moje drobne przebarwienia - robiła to stopniowo i delikatnie.

Jeśli chodzi o zapach tego produktu to niestety nie powala, według mnie jest nawet lekko nieprzyjemny - pachnie kwasem. Jednak za działanie 5 z plusem!

Samo opakowanie również jest wygodne. Mała buteleczka z pompką dobrze dozuje produkt o lekkiej kremowo-żelowej konsystencji.


Jeśli szukacie czegoś co odświeży Waszą skórę i delikatnie ją złuszczy to polecam Wam tą emulsję. Jednak pamiętajcie o umiarze i kremie z wysokim filtrem, aby uniknąć powstawania niechcianych przebarwień ;)

Emulsję możecie znaleźć np. tutaj

7 komentarzy:

  1. Warto spróbować :) Niestety latem mam problem z przebarwieniami na twarzy :( Mam cerę suchą i wrażliwą, skłonną do podrażnień więc musiałabym stosować raczej 1 w tygodniu :) Ale skoro Ty widzisz efekty to raczej wystarczająco by przywrócić twarzy blask :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to polecam Ci tą emulsję, będziesz zadowolona ;)

      Usuń
  2. lubię kwas glikolowy, pasuje mojej cerze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dużo osób go chwali, chyba też się skusze! :)

      Usuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger