07:00

Blogowy grudzień: Bazy Lirene - No Pores & Be Glam + majmejkapowe życzenia świąteczne

Jeśli śledzicie mnie na Instagramie to na pewno wiecie, że kupiłam sobie niedawno dwie bazy pod makijaż marki Lirene. Skusiłam się na nie, ponieważ bardzo chciałam je przetestować i w dodatku była spora obniżka.

Od momentu zakupu intensywnie je testuję i już co nieco mogę o nich powiedzieć, więc postanowiłam poświęcić im oddzielny post na blogu.


Obydwie tubki są pakowane w eleganckie kartonowe pudełeczko. W cenie regularnej kosztują 30zł. Na pewno można je kupić w Naturze i Rossmannie.


Obie bazy mają konsystencję lekkiego kremu. Nie są to bazy typowo silikonowe, takie żelowe. Skóra po ich użyciu nie jest taka śliska w dotyku jak po bazie silikonowej. Szybciutko się wchłaniają i już po chwili można aplikować podkład.


Z tego co zauważyłam to te bazy dogadują się ze wszystkimi podkładami, które mam. Nie mam problemów z ich nakładaniem. Nie rolują się i nie ważą. Skóra pozostaje wygładzona.


Bazy różnią się między sobą właściwościami. Be Glam to typowo rozświetlający produkt. Nadaje skórze blasku i sprawia, że się mieni. Muszę przyznać, że daje naprawdę ładny efekt - taki bardzo świeży.

Baza No Pores natomiast to baza matująca, która ma niwelować widoczność porów. Co do matowienia to wydaje mi się, że jest w porządku,a jeśli chodzi o pory no to tutaj niewiele mogę powiedzieć, ponieważ ten problem mnie nie dotyczy.


Ogólnie jeśli szukacie jakiejś fajnej drogeryjnej bazy to te polecam Wam jak najbardziej. Są lekkie, niewyczuwalne na skórze, a robią to co nich należy ;)

***

Korzystając z okazji pragnę złożyć życzenia z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia. Życzę Wam z całego majmejkapowego serduszka abyście ten magiczny czas spędziły w gronie bliskich na wspólnym kolędowaniu i rozmowach, aby dopisywało Wam zdrówko, a Wasze buzie były radosne i oczywiście aby pod choinką znalazło się to co sobie wymarzyłyście ;)
Ściskam gorąco Kama ;) ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger