07:00

Blogowy grudzień: Kolekcja lakierów Semilac

Maniaczką hybryd jestem od ponad roku i mimo, że moja kolekcja nie jest ogromna, ponieważ lakiery dobieram starannie, to jestem z niej bardzo zadowolona. Każdą buteleczkę uwielbiam tak samo. 

Dzisiaj chcę Wam pokazać jakie lakiery znajdują się w moim zbiorze. Nie chciałam robić wzorników, bo szkoda marnować lakieru na takie rzeczy ;) W internecie jest cała masa zdobień wykonanych z użyciem lakierów Semilac, więc odsyłam Was do Google ;)


A teraz zapraszam na przedstawienie moich lakierów.

001 Strong White - klasyczny, kremowy biały lakier. Bardzo pomocny i przydatny przy zdobieniach. Ja stosuję go również do rozjaśniania niektórych odcieni gdy zależy mi na rozbielonym, pastelowym efekcie.

015 Plum - to jeden z moich jesienno-zimowych ulubieńców. Kocham ten lakier! Jest bardzo intensywny, ciemny i bardzo elegancko wygląda na dłoniach.

022 Mint - to mój wiosenny must have ;) Piękny, idealnie miętowy kolorek. Bardzo ładnie kryje i komponuje się z delikatną opalenizną. ,

026 My Love - w mojej kolekcji był pierwszym lakierem. To soczysty czerwony odcień z mini różowymi drobinkami. Mi kojarzy się ze świętami i blaskiem świec. Ten kolorek jest niezwykle elegancki.


032 Biscuit - to kryjący mlecznoróżowy kolor, po który sięgam niezwykle często. Jest subtelny, elegancki i taki czysty. Idealny na każdą porę roku, niezależnie od pogody ;)

060 Bubblegum Pink - to taki niezbyt mocny, słodki różyk troszkę w stylu lalek Barbie ;) Jest uroczy bardzo ładnie komponuje się w stylizacjach gradientowych i lubię po niego sięgać.

083 Burgundy Wine - kolejny jesienno-zimowy pewniak. Bardzo głęboki, ciemny kolor. Lubię stosować go w połączeniu z brokatem.

084 Denim Blue - czysty, intensywny niebieski kolorek, który mi osobiście kojarzy się z latem. I właśnie w tej porze roku króluje on na moich paznokciach. Idealnie współgra z letnią opalenizną.


094 Pink Gold - nazwa bardzo dobrze definiuje kolor tego lakieru. Kupiłam go z myślą o drobnych akcentach na paznokciach lub zdobieniach. Jest piękny i magiczny!

123 Szeherezada - to jeden z moich ulubionych lakierów. Idealna hybryda między różem a fioletem. Cudownie wygląda na dłoniach. Jest bezdrobinkowy i bardzo intensywny.

130 Sleeping Beauty - pastelowo- neonowy odcień brzoskwiniowy. Bardzo wyjątkowy i przyciągający uwagę. Idealnie wygląda przy lekko opalonej skórze.

135 Frappe - kolejny bezpieczny odcień, który nadaje się na każdą okazję. Ja osobiście bardzo lubię go w wykończeniu matowym.


141 Lady in Grey - elegancki odcień szarości. Moim zdaniem idealny - nie jest zbyt jasny, ani zbyt ciemny. Lubię go łączyć z innymi odcieniami.

144 Diamond Ring - to srebrny błyszczący lakier, który kupiłam całkiem niedawno z myślą o świątecznym manicure. Już wyobrażam sobie jak cudownie iskrzy w blasku świec na wigilijnym stole.

165 Boyfriend Jeans - przyszarzały jasnoniebieski odcień. Wygląda bardzo stylowo, mi kojarzy się z ciepłymi otulającymi sweterkami ;)

170 Pink Wink - lakier petarda! Ostry, neonowy róż - fuksja! Jest przepiękny i na pewno jednym z moich naj w całej kolekcji. Wybija się na tle innych swoją intensywnością i kolorem.


Na chwilę obecną właśnie tak wygląda mój zbiór hybryd Semilaca. Jest jeszcze sporo kolorów, które podobają mi się w ich ofercie i na pewno w niedalekiej przyszłości dopełnią moją kolekcję :)

6 komentarzy:

  1. ładna kolekcja:) widzę, że niektóre lakiery mamy ten same, np. mint:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kolekcja naszych lakierów, widać że kolory są dobrane bardzo starannie. Pochwalisz nam się, który kolorek jest Twoim ulubieńcem? :)
    Pozdrawiam,
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie bardzo lubię i wszystkie są moimi ulubieńcami ;) Sięgam po nie w zależności od pory i humoru. Ostatnio mam fazę na Boyfriend Jeans, Pink Wink oraz Lady in Grey :)

      Usuń
  3. Piękne kolory. Większość z nich również mam w swoich zbiorach ;) Również planuję podobny wpis, ale nie mogę się za niego zabrać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pracy nad takim postem trochę jest ;) Ale myślę, że warto go zrobić :D

      Usuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger