07:00

Blogowy grudzień: Paleta Zoeva Smoky | swatche + opinia

Na mojej mikołajowej liście życzeń pojawiła się paleta cieni Zoeva Smoky ;) Nie trudno się zorientować, że od niedawna jest już ze mną. Tak, kupiłam sobie kolejną paletę cieni. 

Dlaczego? Urzekła mnie jej kolorystyka. Ma w sumie wszystko czego potrzeba do stworzenia podstawowego makijażu. Jest całkowicie samowystarczalna. Znajdziemy tutaj jasny, cielisty cień, ale też smolistą czerń i jasny chłodny brązik do wymodelowania oka. Oprócz tego sporo ciemnych cieni, które są porządnie napigmentowane i świetnie sprawdzą się przy mocnych, wieczorowych makijażach.


Dzisiaj chcę Wam pokazać dokładne swatche wszystkich cieni, a już jutro będziecie mogły zobaczyć tą paletę w akcji, ponieważ przygotowałam dla Was makijaż z jej użyciem. Praca z nią to czysta przyjemność, cienie są naprawdę rewelacyjne!




Jak widzicie na zdjęciach marka i tym razem nie zawiodła jeśli chodzi o jakość cieni ;) Konsystencja, pigment i wykończenia - wszystko jak najbardziej na plus. To mój kolejny udany zakup! Ta paletka na pewno będzie jedną z moich ulubionych ;) Bardzo ją Wam polecam!

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam cienie, trochę nawet je kolekcjonuje :) Ta paletka na pewno znajdzie się na mojej liście na przyszłe zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to witaj w klubie ;) Też wariuję na punkcie cieni i wciąż dokupuję nowe. Ciągle mi mało ;) No, ale wiadomo, że jak się na tym pracuje to trzeba dbać o asortyment :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podobają. Są nietypowe i przez to piękne ;)

      Usuń
  3. Piękna ta paletka, taką mogłabym znaleźć pod choinką:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie tą paletkę kupiłaś i za ile ? :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger