07:00

Blogowy grudzień: Pierwsza propozycja sylwestrowego makijażu | Zoeva, Kobo, My Secret, The Balm

W grudniu makijaże wysypują się z rękawa ;) Wczoraj świąteczny, a dziś pierwszy (i nieostatni) sylwestrowy. 

Jest mroczno, ciemno i bardzo intensywnie. Obiecałam Wam w poniedziałek, że pokażę jak prezentują się nowe pyłki z Kobo w użyciu i dzisiaj obietnicę spełniam. W makijażu wykorzystałam odcień Cherry Sparks.

Bazą dzisiejszego makijażu jest czarny matowy cień z palety Zoeva Naturally Yours. Na nim całość się opiera. Dodałam fioletowe elementy, a całość otuliłam brzoskwiniowym cieniem. 

Wszystkie kosmetyki, których użyłam wypisałam dokładnie na dole pod zdjęciami ;)


Zwróćcie proszę uwagę jak ważne w makijażu są podkreślone brwi i rzęsy. Na zdjęciu poniżej widzicie samo cieniowanie bez tych dwóch ważnych elementów. Postanowiłam dodać takie zdjęcie, aby pokazać jak dużą rolę odgrywają rzęsy i brwi w (każdym!) makijażu.



Użyte produkty:

TWARZ: 
*baza Lirene Be Glam
*podkład Catrice Liquid Coverage 020
*korektor Catrice Liquid Camouflage 010
*puder Ecocera
*brązery z palety Freedom Pro Strobe
*rozświetlacz z palety Freedom Pro Strobe
*róż The Balm Frat Boy

OCZY:
*baza pod cienie Avon
*czarny matowy cień z palety Zoeva Naturally Yours
*cień Peach Velvet Nabla
*pigment Kobo Pure Pigment odcień Cherry Sparks
*cień My Secret z paletki Paradise Island
*pisak do brwi Catrice 030
*żel do brwi Golden Rose
*mascara L'oreal Volume Million Lashes So Couture
*rzęsy Ardell model Wispies

USTA:
*pomadka Kobo w odcieniu English Rose

3 komentarze:

  1. Ja w tym roku robię szaro czarny makijaż oka - a co tam zaszaleję! Idziemy na prywatkę do znajomych, mam nadzieję, że zrobię efekt wow :)

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger