07:00

Blogowy grudzień: Semilac 083 Burgundy Wine

Pora na prezentację lakieru hybrydowego, który zakupiłam specjalnie z myślą o sezonie jesienno-zimowym i mam tutaj na myśli kolorek 083 Burgundy Wine marki Semilac, oczywiście. Odcień jest przepiękny. Ciemny, głęboki, idealne czerwone wino.

W tym kolorze podoba mi się to, że w zależności od światła przyjmuje różne odcienie. Można się w nim doszukać brązu, czerwieni, borda, a nawet głębokiej czerni. Jego wykończenie jest zupełnie gładkie, kremowe. Nie doszukamy się tutaj nawet najmniejszej błyszczącej drobinki.

Intensywność wzrasta po nałożeniu dwóch warstw, jednak moim zdaniem najlepszy efekt uzyskuje się po nałożeniu trzech bardzo cienkich.

Przy aplikacji tego lakieru na paznokcie należy pamiętać, aby utrwalać go w lampie dłużej jak inne ciemne lakiery.

Zdjęcia prezentują lakier na dłoniach mojej siostry ;) 






Wy też stawiacie na ciemniejsze kolory kiedy na dworze zimno? Jakie inne ciemne lakiery Semilaca polecacie na zimę? :) 

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten odcień i aktualnie mam go na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Kamilo, cieszymy się, że nasz lakier się Pani spodobał, rzeczywiście to kolor, który świetnie się sprawdzi jesienią i zimą.
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzi lubię tego semilaca właśnie za to, że w zależności od światła wygląda inaczej :)

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger