07:00

Blogowy grudzień: Świąteczne urodowe prezenty dla płci pięknej - MOJE TYPY

Okres świąt zbliża się wielkimi krokami i ucieka też czas na zakup prezentów dla bliskich. U mnie dzisiaj kilka propozycji na prezent dla płci pięknej - mamy, siostry, żony... U mnie w tym roku prezenty kupione już dawno, teraz czekają na zapakowanie w jakiś ozdobny papier i przewiązanie wstążką.


1. Lampa do paznokci hybrydowych lub najlepiej cały zestaw do ich wykonywania ;) Każda kobieta lubi dbać o własne dłonie, one są naszą wizytówką. Ja manicure hybrydowy pokochałam i nie wyobrażam sobie malowania paznokci zwykłymi lakierami. Każda z kobiet pokocha hybrydy za ich trwałość i niesamowity efekt jaki dają. Paznokcie przepięknie błyszczą i zachwycają kolorem przez kilka tygodni.

2. Balsam do ust, który nawilży i odżywi usta. Najlepiej jakiś naturalny o pięknym zapachu i wysokich właściwościach regeneracyjnych. Może być w tubce, ale moim zdaniem o wiele ładniej prezentuje się taki w szklanym słoiczku.

3. Pomadka do ust, ale nie taka z drogerii. Tutaj chodzi o wyższą półkę cenową i cieszące oko opakowanie. Myślę, że każda z pań poczuje się dopieszczona otrzymując przepiękne opakowanie z pomadką w jej ulubionym kolorze ;) No wiecie szminka to taka nasza kobieca broń ;)

4. Maseczka do twarzy - w czasie tego całego bum na różnego rodzaju maseczki warto pokusić się na jakąś ciekawszą opcję i wręczyć na prezent. Teraz do wyboru jest ich naprawdę cała masa, mają też różne właściwości i jestem pewna, że wybierzecie coś odpowiedniego dla osoby, którą chcecie obdarować.

5. Róż do policzków to przyjaciel kobiety w każdym wieku. Ostatnio dość popularne stało się modelowanie twarzy przy użyciu właśnie różu. Taki kosmetyk w ładnym opakowaniu na pewno ucieszy niejedną kobietę. Podpatrzcie tylko jakie kolory preferuje piękność, którą chcecie obdarować.

6. Pędzle do makijażu, ale takie porządne. Ja oczywiście polecam z całego serca firmę Zoeva, bo te pędzle są świetnej jakości, a oprócz tego bardzo ładnie się prezentują. Gwarantuję Wam, że taki zestaw uprzyjemni każdy wykonywany makijaż ;)

7. Paletka cieni do powiek - na rynku jest ich zatrzęsienie. Występują w wielu zestawach kolorystycznych i wykończeniach. Zwróćcie uwagę na nowe palety marki Zoeva, bo są śliczne, ale warto spojrzeć też na stoiska Inglota i samodzielnie skomponować zestaw cieni, które są świetnej jakości.

Jeśli chodzi o moje propozycje to byłoby już wszystko, ale chętnie poczytam co Wy postanowiłyście kupić kobietkom w Waszej rodzinie. Czekam na pomysły w komentarzach ;)

2 komentarze:

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger