08:31

Orphica PURE Serum pod oczy, czyli produkt ratujący suchą skórę pod oczami

Jeżeli borykacie się z suchą skórą pod oczami, a po przebudzeniu ta okolica często jest opuchnięta i podrażniona to myślę, że dzisiejszy wpis Was zainteresuje ;) 

I będzie on dość nietypowy, ponieważ produktu nie testowałam tylko na sobie, ale też na swojej mamie. O czym ja w ogólę mówię piszę? O serum marki Orphica Pure. Produkt ten wpadł mi w oko kiedy przeglądałam stronę ZnamLek.pl i bardzo kusiło mnie aby go przetestować.

Zacznę od tego co na temat produktu mówi sam producent, a później przejdę do opinii swojej mamy i dodam też kilka słów od siebie.

PURE to serum, dzięki któremu będziesz mogła kompleksowo zadbać o delikatną skórę pod oczami. Produkt intensywnie nawilża, świetnie odżywia i wygładza skórę. Perfekcyjnie dobrane składniki działają przeciwzmarszczkowo. Serum spłyca zmarszczki mimiczne i grawitacyjne oraz zapobiega ich pogłębianiu się. PURE poprawia także nawilżenie skóry, wzmacniając jej barierę hydrolipidową oraz chroni komórki przed działaniem wolnych rodników.

PURE intensywnie ujędrnia i regeneruje. Dzięki niemu zapomnisz o cieniach i opuchnięciach pod oczami. Serum poprawia także koloryt skóry i delikatnie ją rozświetla. Wystarczy tylko kilka kropel, aby Twoje spojrzenie nabrało blasku i świeżości!


Serum jest zamknięte w szklanej buteleczce z pipetą o pojemności 15ml. Jak na produkt pod oczy jest to całkiem duża pojemność. Serum ma lekką, żelową konsystencję i lekko mleczne zabarwienie. Ja przechowuję je w lodówce i wtedy przy aplikacji ono bardzo przyjemnie chłodzi skórę.

Jeśli chodzi o opinię mojej mamy to ona jest ze stosowania tego produktu bardzo zadowolona. Ma bardzo wrażliwą skórę, a to serum jej nie podrażnia. Dodatkowo bardzo mocno nawilża i zniwelowało uczucie ściągnięcia i przesuszenia okolicy pod oczami. Mama zauważyła też różnicę w utrzymywaniu się korektora pod oczami ;) Twierdzi, że nie wchodzi on w zmarszczki tak mocno jak przed stosowaniem tego produktu. Najbardziej jednak cieszy ją to, że w końcu coś porządnie odżywiło i nawilżyło obszar wokół jej oczu.

To co mogę dodać od siebie to faktycznie to serum to całkiem fajna baza pod korektor. Po nałożeniu szybko się wchłania, a skóra jest jakby lekko lepka, taka przyjemna w dotyku i przez to sprawia, że korektor lepiej na skórze leży. Bardzo mi się ten produkt spodobał, a mama zakupiła już kolejną buteleczkę, bo pierwsza niestety powoli się kończy.




Ogólnie to serum przychodzi opakowane w taki ładny karton z niebieskim tłoczeniem. W środku jest tekturowa wkładka gdzie w małym pudełeczku znajduje się docelowy produkt. Przyznam, że to idealna propozycja na prezent, ponieważ wygląd jest bardzo elegancki.


Dajcie mi koniecznie znać czy znacie ten produkt. Czego Wy używacie pod oczy? Jaki produkt Was zachwyca?

6 komentarzy:

  1. Aktualnie używam to serum i jestem z niego bardzo zadowolona. Rewelacyjny produkt! Szkoda, że jest tak drogi ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena rzeczywiście jest dość wysoka, ale myślę, że to serum jest warte tych pieniążków :)

      Usuń
  2. Nie słyszałam o nim wcześniej, a chętnie wypróbuję :) Też mam suchą cerę i ostatnio bardzo przypadło mi do gustu serum z witaminą C marki Liqpharm. Polubiłam taką formę kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie słyszałam o tej marce ;) Poczytam, zerknę :)

      Usuń
  3. A ja testowałam, jest okey jak na moje standardy ;p

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger