18:24

Cienie Nabla - moja kompletna paletka | 6 nowych odcieni | SWATCHE

Jeżeli spośród wszystkich swoich cieni miałabym wybrać te o najlepszej pigmentacji i formule to te firmy Nabla znalazłyby się w ścisłej czołówce. To włoska marka, a mi Włochy kojarzą się z czymś porządnym.W tym tygodniu udało mi się skompletować pełną paletę 12 cieni do powiek. Swatche sześciu, które miałam do tej pory pokazywałam Wam już w tym marcowym poście (klik!), teraz pora na kolejne sześć.


Jestem zakochana w jakości tych cieni, są mięciutkie, masełkowate i blendują się praktycznie same.

Przejdę teraz do prezentacji poszczególnych odcieni:

CARAMEL
Jeżeli pieczecie jakieś ciasta to na pewno nieraz korzystałyście z mleka skondensowanego w puszce. Ten cień ma właśnie jego kolor. Świetnie sprawdzi się jako cień przejściowy, jest zupełnie matowy.


ON THE ROAD 
To cień z najnowszej kolekcji marki. Pięknie perłowy brąz, mięciutki, hipernapigmentowany.


LAZY DAYS
Ten cień w rzeczywistości ma w sobie odrobinkę więcej koloru pomarańczowego. Jest bardzo nietypowy i przepięknie prezentuje się w makijażu dziennym i ślubnym. Jego kolor określiłabym jako jogurt morelowy lub lekko rozbielony łosoś.


ABSINTHE
Cień kameleon. Prawdziwy duochrome z krwi i kości. Opalizuje w zależności od światła na rudo bądź butelkowo-zielono. Ma w sobie też trochę fioletu, co widać na zdjęciu. Nałożony na różne bazy mieni się wielowymiarowo.


SELFISH
To cień, którego baza jest fioletowa, a jego mikrodrobinki są zarówno fioletowe jak i złote. Coś pięknego.


NARCISO 
To typowy matowy transferowy cień w odcieniu lekko chłodnego brązu. Ten kolor świetnie imituje cień, który naturalnie tworzy się na skórze.


I tak właśnie wyglądają moje cienie marki Nabla. Mam nadzieję, że wpis się Wam przyda przy wyborze swoich kolorów ;) Dajcie znać czy macie je już w swoich zbiorach - jestem bardzo ciekawa :)

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Piękne, piękne. W ofercie marki jest jeszcze cała masa takich cudeniek ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jak na nie patrzę to mi się oczy świecą normalnie :D

      Usuń
  3. Mam trzy cienie Nabli ale widze ze moja kolekcja sie powiekszy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ABSINTHE to kolor, o którym najwięcej słyszałam z tej firmy. Wiele osob go chwali i po swatchach już widzę co ludzie w nim widzą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ten duochrome wygląda cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne kolorki, Widzę, że muszę się zaopatrzyć w cienie tej firmy.

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger