19:57

Tanie i dobre kosmetyki do makijażu, które musisz mieć | 5 świetnych produktów do 20 zł

To wcale nie jest tak, że kiedy chcesz kupić dobrej jakości kosmetyki to musisz mieć worek pieniędzy i rozbijać swoją skarbonkę. Dzisiaj mam dla Was porcję rewelacyjnych kosmetyków do makijażu, które nie kosztują więcej niż 20 zł. Będzie więc dość łaskawie dla portfela. W dodatku z tego co się orientuję wszystkie te produkty znajdziecie stacjonarnie w drogeriach lub na firmowych wyspach ;) Jeśli ciekawi Was jakie pięć produktów mam Wam do pokazania to zapraszam na ten wpis ;)


GOLDEN ROSE SPARKLY EYELINER
Jeśli w makijażu lubicie błysk to ten produkt się Wam na pewno spodoba. To eyelinery o bardzo dobrej formule, w których zanurzone są drobineczki brokatu. Możecie ich używać jako mały akcent na powiece lub malować brokatowe kreski wzdłuż linii rzęs. Efekt jaki dają na powiece jest niesamowity - drobinki przepięknie i elegancko odbijają światło.


KOBO BRIGHTENER MIX
To produkt, który z pewnością uratuje Wasz makijaż jesienią i zimą kiedy to okaże się, że letnia opalenizna zaczęła już znikać i ulubiony podkład będzie zbyt ciemny. Ten mixer jest fantastyczny, ponieważ poza rozjaśnieniem podkładu nie robi z nim nic - nie zmienia jego właściwości, nie rozwadnia, nie zmniejsza krycia. Dostaniecie go w każdej drogerii Natura w naprawdę niskiej cenie.


CATRICE SLIM'MATIC ULTRA PRECISE BROW PENCIL
Szukacie precyzyjnej kredki do brwi. Cieńszej chyba nie znajdziecie. Tak, tą kredką jesteście w stanie narysować pojedyncze włoski na skórze. Efekt jaki jesteście nią w stanie uzyskać jest bardzo naturalny, ale brwi są wyraźnie zaznaczone. Plus również za to, że nie trzeba jej ostrzyć i za mini spiralkę do wyczesywania brwi na drugim końcu :)


WIBO LIP LINER
Z konturówkami do ust tej marki znam się całkiem od niedawna, ale zdążyłam je bardzo polubić. Są kremowe, łatwo sunie się nimi po ustach. Mi również świetnie sprawdzają się w roli  szminki - po prostu wypełniam nimi całe usta. Nie ścierają się, nie rozlewają w kącikach. Są naprawdę dobre i godne polecenia.


MY SECRET FACE'N'BODY BRONZING POWDER 
Na dowód, że to produkt godny uwagi powiem, że zużyłam już dwa opakowania tego pudru i zaczęłam trzecie. To idealny odcień pudru, którym możemy wykonturować sobie buźkę. Jego wykończenie jest satynowe, a nie płaskie i totalnie matowe. To w jak cudowny sposób ten brązer imituje cienie na twarzy jest po prostu niesamowite. Produkt jest wypiekany i przez to baaaardzo wydajny.


I tak właśnie wygląda pierwsza piątka produktów poniżej 20 zł, które bardzo lubię i mogę Wam polecić. Myślę, że może z tego powstać całkiem przyjemna seria wpisów ;) Co o tym myślicie?

Jeżeli macie jakieś makijażowe hity do 20 zł to koniecznie podzielcie się nimi w komentarzu :)

11 komentarzy:

  1. Znam rozswietlacz i eyelinery, i zgadzam sie z Toba! :) Na Miły Bóg jak udało Ci sie zużyć dwa opakowania tego rozswietlacza? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiedzieć! Ale warto uzupełnić o parę podstawowych produktów jak np. tusz do rzęs. Mój ulubiony to Wibo growing lashes (ok. 10 zł) i pisak do brwi Catrice brow definer (ok. 14 zł). Godne polecenia są te pomadki z Hean Luxury (ok. 18 zł)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ciekawe propozycje ;) Pisak do brwi mam i bardzo lubię, reszta jest mi obca. Kolejne produkty ukażą się w kolejnym zestawieniu tego typu :D

      Usuń
  3. Pereleczki, jak tylko wpadne do PL to chyba wykupie wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha ;) No faktycznie sporo u nas dobrych i tanich produktów wartych uwagi :D

      Usuń
  4. A jak z trwałością tego brązera? Wytrzyma cały dzień czy znika z twarzy po kilku godzinach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie trwałość jest rewelacyjna ;) Chociaż jego zanikanie w dużej mierze zależy również od trwałości samego podkładu. W każdym razie u mnie jest to naprawdę wysoko punktowany brązer ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Oj ja też ;) Tym bardziej, że (przynajmniej dla mnie) jest łatwiej dostępny niż ten z NYX :D

      Usuń
  6. Cudowny post :) pozdrawiam

    Feel free to visit my web page - manstar

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger