09:00

Moje typy lakierów hybrydowych Neonail na jesień | nude, brązy, róże | dużo zdjęć!

Mamy październik, jest poniedziałek, więc pora na nowy post. Jesień też już z nami pełną parą, a nie wiem jak Wy, ale ja jesienią stawiam na inne, lekko stłumione lub intensywne odcienie. Jesienią lubię też błysk. Ogólnie myślę, że ta chłodniejsza pora jest idealnym czasem na mocniejsze makijaże i paznokcie. Dzisiaj chcę zaprezentować Wam moją dziewiątkę lakierów na jesień. Wszystkie są hybrydami marki Neonail.


Nie chcę opisywać odcieni, bo jakie są każdy widzi. Wydaje mi się również, że zdjęcia dość dobrze oddają kolory poszczególnych lakierów.


Jak widzicie na wzorniku królują odcienie brązu i różu. Nie zapomniałam jednak o lakierach brokatowych i królewskim odcieniu granatu. Dodam, że każdy "paznokieć" jest pokryty dwoma warstwami lakieru oraz topem.


Na kolejnych zdjęciach możecie sobie sprawdzić nazwy poszczególnych lakierów. Kilka z nich jest bestsellerami marki Neonail.






Moje typy kolorystyczne już znacie. A jakie są Wasze? Jak wyglądają Wasze paznokcie jesienią? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger