14:14

Makijaż oczu na Sylwestra | Moje 5 propozycji

Już jutro powitamy hucznie Nowy Rok 2018. Pewnie wiele z Was wybiera się na sylwestrową imprezę i każda szuka inspiracji na swój olśniewający makijaż.

Dlatego dzisiaj przygotowałam dla Was 5 propozycji makijażu na Sylwestra właśnie. Te z Was, które
obserwują mnie na Instagramie na pewno już je widziały, ale pomyślałam, że warto pokazać je też tutaj, bo przecież nie każdy z niego korzysta ;)

W tych pięciu propozycjach jest dużo błysku, brokat, długie kreski i doklejone rzęsy, ale uważam, że to właśnie bal sylwestrowy jest doskonałą okazją do tego aby z makijażem poszaleć.






Dajcie proszę znać jak się Wam te propozycje podobają i gdzie w tym roku spędzacie Sylwestra. Ja ten dzień spędzę w domu pod kocem z kubkiem malinowej herbaty, bo niestety, ale totalnie rozłożyło mnie przeziębienie :( 

Jako, że jest to ostatni tegoroczny wpis to chcę Wam złożyć najlepsze życzenia na zbliżający się rok 2018! Wielu sukcesów, kosmetyków i pięknie zmalowanych makijaży ;) :)

3 komentarze:

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger