09:33

TOP 5 moich ulubionych brązerów + bonus w postaci paletki | Kiko, Physicians Formula, My Secret, Wibo, Nabla

Brązer to jeden z produktów bez którego nie wyobrażam sobie swojego codziennego makijażu. Bez niego mój makijaż po prostu nie istnieje. Uwielbiam go za jego wielofunkcyjność i efekt jaki daje na skórze. Po nałożeniu podkładu to właśnie brązer przywraca twarzy kształt i naturalne cienie.

W dzisiejszym poście przedstawię Wam moje aktualne TOP 5 brązerów z całej mojej kolekcji. Wybór był naprawdę ciężki i początkowo myślałam o TOP 10, ale zdrowy rozsądek do mnie przemówił i wybrałam opcję TOP 5 ;) Także jeżeli szukacie dobrego brązera lub chcecie wiedzieć, które są moimi ulubionymi to zapraszam do zapoznania się z dalszą częścią tego wpisu ;)


Będą to raczej produkty typowo do brązowienia/opalania cery. Niektórymi z nich wykonacie też konturowanie, jednak myślę, że większość z Was używa brązera właśnie do nadania skórze odrobinki koloru ;)

KIKO FLAWLESS FUSION BRONZER POWDER 01
Jeśli macie jasną cerę i szukacie delikatnego brązera o gładkiej aksamitnej konsystencji to jest to pozycja dla Was. Tym produktem na pewno nie zrobicie sobie krzywdy, a uzyskacie piękny modelaż i ocieplenie cery. To jedno z moich zeszłorocznych odkryć. Naprawdę bardzo go polecam! Tej pozycji poświęciłam osobny post na blogu i możecie go sobie zobaczyć tutaj. Brązer kupicie online oraz w salonie firmowym Kiko.


PHYSICANS FORMULA BUTTER BRONZER LIGHT 
To produkt, który na moją listę życzeń wkroczył po obejrzeniu kilku amerykańskich filmików na jutubie ;) Dziewczyny bardzo go tam zachwalały. Faktycznie jest to rewelacyjny brązer. Po pierwsze pięknie pachnie kokosami, ma jasny odcień i sprawdza się idealnie do ocieplenia cery. Ma satynowe wykończenie przez co na skórze wygląda bardzo naturalnie.


MY SECRET FACE'N'BODY BRONZING POWDER 
Mój ponadczasowy ulubieniec, przeszłam przez kilka jego opakowań i polecam go każdej osobie, która szuka dobrego brązera z drogerii. Jest to produkt wypiekany, o pięknym satynowym wykończeniu i odpowiednim kolorze. Modelowanie zrobione tym produktem jest przepiękne i odpowiednio wyważone. Moim zdaniem nim również nie jesteśmy w stanie zrobić sobie krzywdy. Bardzo gładko się nakłada i rozciera.


WIBO BEACH CRUISER HD BODY & FACE POWDER 02 CAFE CREME
To moje odkrycie tego roku. Ogromny dysk w pięknym opakowaniu z tłoczonymi liśćmi palmy. Odcień Creme Cafe jest neutralnym odcieniem i daje na skórze mięciutki efekt. Idealnie się blenduje, tworzy naturalną  opaleniznę. Dodatkowo ta seria tych brązerów ma ładny, delikatny zapach. Więcej na jego temat przeczytacie w tym poście.


NABLA SHADE & GLOW CAMEO
To brązer, który na skórze wygląda nieziemsko. Kilka ruchów pędzla a naszym oczom ukazuje się piękny kontur. Brązer wtapia się w całość makijażu, nie tworzy plam i nieestetycznych smug. Jest odpowiednio napigmentowany i ma kolor, który będzie pasował większości z Was. Polecam go bardzo mocno, tym bardziej, że możecie go kupić jako puder w opakowaniu lub jako samodzielny wkład w celu stworzenia indywidualnej paletki. Druga opcja jest nieco tańsza.


Wszystkie brązery zestawione obok siebie wyglądają tak:


I jako bonus i troszkę poza konkursem pokażę Wam duo do konturowania, które również bardzo, bardzo lubię. Chodzi mi tutaj o Contouring Palette marki My Secret. To niewielkie opakowanko kryje dwa dobrej jakości pudry - aksamitne, odpowiednio napigmentowane, o matowym wykończeniu. Bardzo przyjemnie się z nimi pracuje, są trwałe i ładnie się blendują. To naprawdę dobry zestaw dostępny w drogerii ;)



I na dzisiaj od mnie właściwie to już wszystko. Pokazałam Wam te brązery po które sięgam najczęściej. To moje najbardziej ulubione produkty. Teraz czekam na Wasze propozycje w komentarzach. Polećcie mi coś co dla Was jest istną petardą! 

Ja wyczekuję teraz premiery nowych brązerów The Balm. Czuję, że będą to naprawdę dobre produkty ;)

5 komentarzy:

  1. PHYSICANS FORMULA BUTTER BRONZER LIGHT - ten bronzer mnie najbardziej zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chce sie skusic na te podwojna paletke, ogladalam ja ostatnio w drogerii! Ja aktualnie najczesciej siegam po hoole lite :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę wypróbować bronzer Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten z My Secret wygląda pięknie :) Ja używam Bahama Mama, choc ostatnio rzadko siegam po bronzer :)

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger