10:58

Zestaw pędzli do makijażu twarzy Jessup Rose Gold | Czy warto je kupić?

Czuję, że dzisiejszy post mocno Was zaciekawi ;) Chcę Wam napisać o pędzlach i to nie byle jakich, bo o pędzlach Jessup zamówionych na Aliexpress. O zestawie pędzelków do oczu pisałam jakiś czas temu tutaj. Na dzień dzisiejszy jest to jeden z najpopularniejszych wpisów na blogu. Tym razem przyszła pora na  zestaw pędzli do twarzy. 


Po raz kolejny zdecydowałam się na opcję białych trzonków i skuwek w kolorze różowego złota. Takie zestawienie kolorystyczne podoba mi się najbardziej ;) Za cały zestaw zapłaciłam coś około 50-60 zł. Na przesyłkę czekałam aż 7 tygodni i w sumie to już myślałam, że do mnie nie dojdzie. Jednak opłacało się tyle czekać, bo pędzle są fantastycznej jakości i znowu niezaprzeczalnie są podobne do pędzli Zoeva. Jaki mam stosunek  do takiego podejścia jeśli chodzi o wzorowanie się na innych pisałam już w poście z pędzlami do oczu. Nie będę tego powielać, ale moje zdanie się w tej kwestii nie zmieniło ;)


Pędzle są zrobione porządnie. Mają pięknie błyszczące skuwki, które do tej pory mi się nie porysowały. Trzonki są matowe. Włosie dobrze się domywa i nie jest sztywne. Ja zawsze suszę pędzelki w osłonkach i nie dotyczy mnie problem odkształcania włosia.


105 LUXE HIGHLIGHT
Ten pędzelek ma kształt jajka. Jest niewielki i dość precyzyjny. Dobrze sprawdza się do rozświetlacza, ale też do pudrowania mniejszych obszarów na twarzy. Jego włosie jest naturalne.


106 POWDER
To moje największe odkrycie całego zestawu. Miękki, syntetyczny pędzel, który ma gruby, krótki trzonek - bardzo dobra opcja pędzla do torebki.  Bardzo dobrze sprawdza do funkcji jaka opisana jest na trzonku. Pudry dobrze się go łapią.


110 FACE SHAPE
Świetna propozycja pędzelka do kremowego konturowania. Mały, napakowany włosiem, bardzo ułatwia pracę. Można nim w bardzo szybki sposób rozetrzeć na skórze produkty kremowe. Lubię go również stosować przy aplikacji korektora. Włosie jest tutaj oczywiście syntetyczne.


122 PETIT STIPPLING
Jest to ścięty na płasko pędzel z włosia naturalnego, który ma przez swoją powierzchnię mocny nacisk na skórę. Przepięknie aplikuje rozświetlacze tworząc lustro na skórze. Super jest też do "czyszczenia" pudrem linii cieniowania kiedy wyjedzie się nam za daleko.


127 LUXE SHEER CHEEK
Pędzelek wykończeniowy idealny do strzepania nadmiaru pudru spod oka. Można nim również nakładać róż, brązer lub rozświetlacz. Jeden z tych pędzli, który może pełnić wiele funkcji. Ma miękkie, naturalne włosie.


142 CONCEALER BUFFER
Klasyczna syntetyczna kuleczka do korektora, do aplikacji bazy pod cienie. Bardzo przydatny w makijażu pędzelek. Można nim czyścić granice, rozcierać kremowe produkty. Takich pędzli nigdy dość ;)


Jak widzicie pędzle prezentują się naprawdę dobrze i elegancko. Sądzę, że będą mi dobrze służyły przez długi czas. Bardzo polecam Wam przejrzeć ofertę pędzli Jessup, bo są świetne i niedrogie ;)

15 komentarzy:

  1. Moze caly zestwa nie kusi mnie ale ten do rozswietlacza chetnie bym przygarnela ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też ten do rozświetlacza przypadł do gustu najbardziej :)

      Usuń
    2. To jajeczko jest super mięciutkie ;) Ale chyba nie kupicie tych pędzli pojedynczo :(

      Usuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o tych pędzlach, ale wyglądają na całkiem przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Są bardzo popularne, a ostatnio to już w ogóle niezły szum wokół nich ;) Tak czy inaczej bardzo polecam je kupić :)

      Usuń
  3. Cały czas odkładam zamówienie pędzli z Ali. Muszę w końcu to zrobić :) wyglądają naprawdę super! Ten do rozswietlacza by mi się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzle są genialne;) Ja to chyba już jestem uzależniona od Ali :) Przekopuje je wzdłuż i wszerz i szukam ciekawych rzeczy :D

      Usuń
  4. Ostatnio czaję się na jakiś nowy zestaw pędzli i przyznam, że te są w czołówce zestawów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to chyba problem wyboru już rozwiązany ;) :D

      Usuń
  5. Już od dłuższego czasu przymierzam się do zakupu tych pędzli ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od jakiego dostawcy z Ali zamawiałaś pędzle?
    Niestety jakościowo czasem występuje różnica między jednym a drugim sprzedawcą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamawiałam z oficjalnego sklepu Jessup na Ali ;)

      Usuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger