21:30

IV konferencja Meet Beauty - relacja z dwóch dni wydarzenia

No to pora pokazać Wam jak spędzałam poprzedni weekend! Całe dwa dni spędziłam w Warszawie w hotelu Lord na konferencji Meet Beauty. Bardzo dobrze mi się wszystko poskładało, ponieważ nocleg miałam również w tym hotelu. Uczestnicy konferencji mieli osobne wejście prowadzące do głównego miejsca spotkań i wykładów.



Na zdjęciu niżej widzicie front hotelu Lord - wejście główne z recepcją hotelową oraz wejściem do Restauracji Kryształowej na tym samym poziomie. Na tym poziomie odbywały się również warsztaty Annabelle Minerals oraz makijażowe Pierre Rene.


Główny hol zaraz po wejściu wyglądał właśnie tak. Wnętrze były jasne i bardzo eleganckie. To było idealne miejsce na organizację takiej imprezy dla blogerek z branży beauty. Do swojego pokoju mogłam wejść dopiero po 13, więc bagaż zostawiłam w przechowalni


A tak wyglądała blogowa przestrzeń (czyli tak naprawdę poziom -1 hotelu) chwilę po godzinie 9: lekki chaos, pierwsze selfie na pięknej kwiatowej ściance, pobranie identyfikatorów i ogólna rejestracja.


Przed godziną 10 wszystkie zaczęłyśmy się zbierać w sali głównej, w której potem odbywały się wszystkie wykłady. O 10 organizatorka Ania przywitała nas, przedstawiła ogólny plan konferencji i wtedy właśnie cała impreza zaczęła się na dobre.



Chwilę po rozpoczęciu konferencji, bo już o 10:30 brałam udział w warsztatach Annabelle Minerals na których wykonywany był świetlisty makijaż produktami marki. Miałyśmy okazję również zapoznać się z kosmetykami i trochę je potestować. Przyznam szczerze, że chyba najbardziej zaciekawiły mnie korektory i róże. Minerały to produkty, z którymi nie mam zbyt dużego doświadczenia, ale po tych warsztatach nabrałam na nie ochoty.

W międzyczasie odwiedzałam stoiska różnych marek, robiłam zdjęcia na swój Instagram, zbierałam różne gifty i rozmawiałam z innymi dziewczynami. Brałam też udział w badaniu skóry.

Później poszłam na bardzo ciekawy wykład "Za kulisami aromaterapii: jak olejki eteryczne mogą pomóc skórze?", który prowadziła Klaudyna Hebda. To było naprawdę super, bo Klaudyna opowiadała o wszystkim z ogromną pasją. Wykład minął mi naprawdę bardzo szybko i sporo informacji z niego wyniosłam. Każdy uczestnik wykładu otrzymał malutką buteleczką pomarańczowego olejku eterycznego, który pachnie obłędnie.

Po skończonym wykładzie mogłam w końcu zanieść walizkę do  swojego pokoju i chwilę odpocząć. Teraz zdjęcia właśnie z mojego hotelowego pokoju. Miałam ogromne, piękne łóżko, które było mega wygodne i naprawdę się w nim wyspałam.



Z tego co pamiętam jakoś koło godziny 14 przygotowany był dla nas obiad w hotelowej restauracji, a później miałam jeszcze warsztaty paznokciowe marki Neess, które były naprawdę świetne! Ich nowy produkt, czyli baza peel off będzie przełomowym produktem jeśli chodzi o manicure hybrydowy! 

O 17 na sali głównej odbyło się jeszcze wręczenie statuetek #beauty dla najlepszych blogów i vlogów w danych kategoriach.

I na tym właściwie zakończył się pierwszy dzień konferencji.


Drugiego dnia czyli w niedzielę wstałam już o 7, zjadłam śniadanie i zajęłam się makijażem i włosami. Na zdjęciach widzicie jak wyglądałam ostatniego dnia konferencji. W razie pytań ta sukienko-tunika jest z nowej kolekcji Zary.


O, zapomniałam wcześniej napisać, że bardzo o nas zadbano również w tej blogowej przestrzeni, bo w trzech miejscach czekały na stoły pełne pysznych francuskich ciasteczek, kawa, herbata, woda i inne napoje. To według mnie zdecydowanie na plus i właśnie czegoś takiego brakowało mi na poprzedniej edycji Meet Beauty.



Drugi dzień rozpoczął się owocnymi warsztatami paznokciowymi marki Pierre Rene prowadzonymi przez CANDYMONĘ. Bardzo miła atmosfera, sporo przydatnych informacji i znowu możliwość testowania różnych produktów i tworzenia własnych zdobień. 



Podczas krótkiej przerwy udało mi się zrobić zdjęcie z Ewą Red Lipstick Monster i zamienić z nią parę słów (zdjęcie tutaj).

Potem miałam kolejne warsztaty Pierre Rene. Tym razem makijażowe prowadzone przez Klaudię Owczarek. Na tych warsztatach działa się prawdziwa magia! Siedziałam i patrzyłam na wykonywany makijaż jak zaczarowana! Klaudia jeśli to czytasz to naprawdę wielki szacun, bo wyszło wszystko rewelacyjnie! Podpatrzyłam troszkę inną niż moja metodę nakładania cieni i już próbowałam robić to tak jak Klaudia i naprawdę cieniowanie wychodzi świetnie!




I to były moje ostatnie warsztaty tego dnia. Później byłam na pysznym obiedzie, a następnie udałam się porobić jeszcze trochę zdjęć i resztę czasu spędzałam na rozmowach z dziewczynami w sali wykładowej. Odebrałam również swoją torbę wypchaną prezentami od różnych marek, spędziłam miły czas na panelu dyskusyjnym "Metamorfoza bloga - case study"  i tak naprawdę konferencja dobiegała już wtedy końca. 

Weekend w Warszawie minął mi naprawdę błyskawicznie i wiem, że to był dobrze wykorzystany czas, spędzony wśród inspirujących i kolorowych osób. Mam również nadzieję, że za rok znowu będę mogła wziąć udział w tym magicznym wydarzeniu!


11 komentarzy:

  1. Wow meet beauty to musi być coś! :)
    Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obszerna relacja, mega zdjęcia, niczym rasowa reporterka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę nigdzie znaleźć tej bazy z ness o której pisałaś, możesz podlinkowac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do kupienia tutaj: https://neess.pl/home/351-baza-peel-off-8ml-5907549276192.html :)

      Usuń
  4. fajna relacja :) miło sobie to przypominać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo żałuję, że nie było mnie na wykładzie Klaudyny Hebdy. Konferencja była fantastyczna ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wykład był naprawdę ciekawy ;) A co do konferencji zgadzam się w 100 % :)

      Usuń
  6. Swietna relacja i fajne wydarzenie :D

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger