15:51

Podkład Eveline Liquid Control 005 Light Ivory | Recenzja + jak wygląda na skórze?


W najbliższym czasie możecie spodziewać się na blogu kilku recenzji podkładów, ponieważ mam ich naprawdę sporo i w końcu pora na recenzje.

Dzisiaj bedzie o podkładzie Eveline Liquid Control, który to delikatnie wyparł Catrice HD Liquid Coverage. W dalszej części tego wpisu dowiecie się wszystkiego na jego temat.

Zacznę od tego, że Liquid Control to podkład z pipetą zamknięty w smukłej butelce wykonanej z matowego szkła. Design opakowania jest prosty i do mnie osobiście przemawia. Nie da się również ukryć, że jest zbliżony do wspomnianego podkładu Catrice.

Kolor podkładu, który posiadam to 005 Ivory i jest to najjaśniejszy odcień w całej gamie. To bardzo ładny, typowo żółty podkład. Faktycznie jest jasny, dla mnie obecnie za jasny i muszę kupić na lato ciemniejszą wersję, bo bardzo lubię używać go na co dzień.

Konsystencja tego produktu jest bardzo wodnista i lejąca. Naprawdę dobrze sprawdza się tutaj ta pipeta, którą z łatwością można dozować ilość podkładu jaką chcemy nałożyć na skórę. Ja zwykle używam 2-3 strużek do pokrycia całej buzi.


Na pewno jest to podkład mocno kryjący, ale przy tym niezwykle lekki i niewyczuwalny na skórze. Przy jednej cienkiej warstwie radzi sobie z wszelkimi zaczerwienieniami, żyłkami idealnie wyrównując kolor cery. Oczywiście przy nałożeniu kolejnej warstwy zyskujemy jeszcze więcej krycia, ale efekt jaki daje ten podkład jest wciąż bardzo naturalny.


Jego wykończenie tuż po aplikacji określiłabym jako pół matowe, bardzo świeże i naturalne. Ja zawsze dodatkowo utrwalam podkład pudrem i w takim połączeniu spisuje się rewelacyjnie. To jak wygląda na skórze widzicie na zdjęciach:


Trwałość tego podkładu bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Miałam okazję testować go w różnych warunkach i naprawdę jest to długotrwały podkład. Nie ściera się, nie oksyduje, nie migruje po całej twarzy. U mnie praktycznie zupełnie się nie wyświeca, nawet po 8 godzinach się nie błyszczę.

Bardzo polecam ten produkt praktycznie wszystkim typom skóry. Przy tłustej trzeba go po  prostu mocniej przypudrować ;)

Dajcie znać czy znacie ten podkład. Jakie są Wasze wrażenia na jego temat? Lubicie go tak samo mocno jak ja czy wręcz przeciwnie? Czekam jak zwykle na komentarze od Was :D

3 komentarze:

  1. No no chyba czas go przetestowac, podoba mi sie efekt jaki daje na skorze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekty na zdjęciach są znakomite. Muszę przetestować to cudo :)

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger