19:09

Essence fix & matte loose powder

Przychodzę do Was z recenzją pudru transparentnego firmy Essence.
Kupiłam go w zeszłym tygodniu w drogerii Natura za 14,99zł. Cena jest naprawdę bardzo przystępna i uważam, że warto się w niego zaopatrzyć :) Ja już od pierwszej aplikacji zakochałam się w tym pudrze.
Zresztą wcześniej czytałam wiele dobrych opinii na jego temat i wiedziałam, że po prostu nie może być zły. Sama się nakręciłam i stwierdziłam, że muszę go sobie kupić. Kiedy otworzyłam go po raz pierwszy nie wiedziałam jak się dostać do pyłku… Potem zobaczyłam folię naklejoną na sitko przez które na pokrywkę wysypujemy kosmetyk. Wzięłam do ręki pędzel nabrałam puder i stemplując, nakładałam go na swoją buźkę.
Efekt? Nieziemski! Skóra zmatowiona (na kilka dobrych godzin), bez żadnych błysków (nawet w strefie T). Pudru na twarzy nie widać, tzn. nie mamy białej twarzy. Poza tym świetnie utrwala cały makijaż. Jestem z niego bardzo zadowolona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger