22 kwietnia 2013

Konturówki, eyelinery - ulubione

Początek tygodnia - dziś szkoła do 14:15. Tak na szybciutko, z samego rana przegląd moich wszystkich, ulubionych konturówek do oczu i eyelinerów.



Konturówka Sensique w srebrnym kolorze. Ma ładny kolor, jednak jest zbyt miękka by móc ją jakoś sensownie zatemperować.



Kredka Essence - mieniące się brązy. Bardzo fajna, odpowiednio miękka, łatwo rysuje się nią po powiece. Ma podwójną końcówkę.


Avon Color Trend - fioletowa i czarna konturówka do oczu. Czarna jest niesamowita, trwała, miękka, precyzyjna. Fioletowa jest twarda i łamie się mi za każdym razem gdy jej używam.


Eyeliner w płynie Miss Sporty - bardzo fajny kosmetyk. Z łatwością narysujemy nim kreseczki na powiece. Ma wygodny aplikator w postaci miękkiej gąbeczki. Czarny kolor jest meeega głęboki.


Żelowy eyeliner Essence w zielono- butelkowym kolorze. O nim chyba nie muszę pisać. Chyba każda dziewczyna wie, że jest genialny.


 Na tych dwóch zdjęciach kredki są w kolejności takiej jak zdjęcia wyżej, po kolei.


2 komentarze:

  1. bardzo fajne tło, sama zrobiłas? moze bys tez wstawiała jakies fotorelacje jak to robisz bo jestem ciekawa, chyba ze to takie jednorazowe było:)

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)