09:24

Wiosna, ach wiosna... Wiosna - ach to ty :)

Jejku jeszcze tydzień temu obficie padał śnieg, a wczoraj już była pierwsza wiosenna burza. Zima odeszła na dobre? Na termometrze 15 stopni na plusie - chyba w końcu jesteśmy na dobrej drodze ;)
Zachciało mi się jakiegoś wiosennego zdobienia paznokci. Stwierdziłam, że pora zmyć poprzedni mani i troszkę pokombinować. Postawiłam na miętową bazę, na niej zrobiłam małe różowe kwiatuszki. Skromne, śliczne i baaardzo wiosenne jednocześnie. Bardzo podoba mi się efekt końcowy. A Wam?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger