14:09

Geometryczny manicure

Cześć kochaniutkie ;) Wiem, że paznokci miałam nie malować, ale czytałam na innych blogach, że odżywka Eveline 8w1 to świetna baza pod lakier. Tak więc dzisiaj geometryczne pazurki.
Sposób, który wykorzystałam dla otrzymania takiego zdobienia wyszukałam na Youtube.
Wieczorem na foliową okładkę wylałam kilka kropel lakierów w różnych kolorach. Pędzelkiem stworzyłam z kropelek prostokąty. Rano miałam takie fajne zaschnięte warstewki lakieru. Oderwałam je od okładki i docinałam ozdobnymi nożyczkami. Najpierw pomalowałam paznokcie fioletowym lakierem Wibo Gel Like numer 6 Roziskrzone Niebo. Na jeszcze mokry kładłam wzorki miętowego lakieru. Potem wystarczyło nałożyć top coat i gotowe ;)


3 komentarze:

  1. ale funtastic pomysł !!! może zrobisz takie bardziej rockowe np. czarno-różowe albo żółtoneonowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarny z różowym to całkiem fajny pomysł :)
      Pomyślę nad takim połączeniem i pochwalę się efektem.

      Usuń
  2. wyglądają jak pisanki, ale pomysł fajny, będę próbować, akurat parę dni wolnego ;)
    pozdrawiam KOńCZYNKA ;D

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger