15:00

Jantar - odżywka do włosów i skóry głowy

Od dziś zaczynam gruntownie dbać o swoje włosy. Kupiłam odżywkę Jantar firmy Farmona. Wczoraj sobie przeglądałam różniaste blogi i na jej temat było napisane strasznie dużo dobrych rzeczy. Dziś pojechałam do apteki i zapytałam czy mają ten specyfik. Okazało się, że jest i to w super cenie 11,40zł/100ml. Sam producent pisze, że receptura odżywki uwzględnia najistotniejsze potrzeby włosów cienkich, delikatnych i z tendencją do przetłuszczania. Zawiera biologicznie czynne substancje stymulujące wzrost włosów.
Mi najbardziej zależy na szybkim wzroście, bo chcę mieć długie włosy ;) No nic, zobaczymy co z tego wyniknie. Odżywkę będę stosowała codziennie wieczorkiem. Dodam tylko, że pachnie dosyć fajnie i ma lekko oleistą konsystencję.


3 komentarze:

  1. mi przetłuszczała włosy ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę? Zobaczę jak zadziała u mnie, bo narazie w tej kwestii nie mogę jeszcze nic powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm pierwszy raz widze ; >
    http://to-co-daje-szczescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger