22:07

Konturówka Misslyn Smooth Lip Liner 77

Wreszcie udało mi się kupić różową konturówkę! Szukałam jej od czasu kiedy kupiłam pomadkę Wibo Eliksir w numerze 01. Stwierdziłam, że przecież tak ostry kolor na ustach musi mieć wykończenie i starannie zaznaczony kontur. Chciałam kupić konturówkę z Essence, ale kolory w ogóle mi nie odpowiadały. Trafiłam jednak na firmę Misslyn. W szafie tej firmy od razu rzuciła mi się w oczy różowa kredeczka. Niezbyt duża, w idealnym dla mnie różowym kolorze. Kosztowała 12,50 zł. Muszę przyznać, że miałam ją dziś na ustach i jest naprawdę bardzo trwała, poza tym jest łatwa w użyciu, dosyć miękka. Ma numerek 77. Uważam, że razem ze szminką Wibo tworzą idealną kompozycję.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger