13:20

Ombre nails

Hej ;*
Jak mija Wam weekend? Ja zatopiona w podręcznikach, pochłonięta nauką...
Podczas krótkiej przerwy między matmą, a wosem pomalowałam sobie paznokcie :) Tym razem coś zupełnie nowego, a mianowicie ombre. Od razu przepraszam Was za kolorowe skórki wkoło paznokci, ale chciałam szybciutko to wstawić.
W cieniowaniu bardzo pomogła mi gąbeczka do podkładu. Paznokcie pomalowałam Vipera Bambini numer 22, ombre to mocny róż od Classics by Golden Rose.




I jeszcze Wam pokażę co sobie kupiłam ostatnio.
Duży różowo- koralowy pierścionek w kształcie serducha. Przesłodki!
Dzięki Klaudio ;)


1 komentarz:

  1. Genialne pazurki! Ja zamiast się uczyć siedzę na wizażu i wchodzę na blogi :D Stamtąd trafiłam na Twój, jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger