14:55

Catrice Ultimate Nail Lacquer

Za oknem całkiem przyjemna pogoda, słonko świeci, deszcz nie pada... Chyba wraca do nas wiosna :) Dziś troszkę paznokciowo.
Lakierów firmy Catrice używam od dłuższego czasu. W swoim zbiorze mam trzy lakiery tej firmy. Kupiłam je jakoś na promocji za około 7 zł w Naturze. Od początku bardzo podobały mi się ich pędzelki - duże i grube znacznie ułatwiają szybką aplikację. Kolory tych lakierów są bajeczne - szczególnie w limitowankach. Co do krycia - mi wystarczają dwie cienkie warstwy, lakier nie odpryskuje, nie smuży i utrzymuje się na paznokciach przez około cztery dni. W szafie Catrice każda dziewczyna znajdzie lakier dla siebie. Jest ich tam naprawdę sporo, normalnie kosztują 10,49zł.



2 komentarze:

  1. Ładne kolory, ja z lakierami Catrice mam kiepskie doświadczenia - długo zasychały, ciężko się nakładały i jak na tą jakość są dosyć drogie.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne kolory, szczególnie ten zielony mi przypadł do gustu:)

    OdpowiedzUsuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger