15:15

Ciepłe kolory lakierów do paznokci

Miałam zrobić update kolekcji do paznokci w zupełnie zwykłej formie - jakieś zdjęcia i opis poszczególnych produktów. Ale stwierdziłam, że lepiej będzie jak pomaluję sobie paznokcie różnymi kolorami lakierów i wtedy będziecie mogły zobaczyć jak się prezentują w buteleczce i na paznokciach. Na każdym są po dwie warstwy lakieru. Dzisiaj tylko odcienie żółtego, pomarańczowego, różowego i czerwieni. Mam nadzieję, że podoba się Wam taka forma prezentacji.




2 komentarze:

  1. Żadnego z nich nie mam, ja ostatnio polubiłam piaski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z piaskami nie miałam do czynienia, ale chcę ich wypróbować w najbliższym czasie ;)

      Usuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger