19:45

Co jeszcze mi się marzy, czyli moja wielka lista życzeń

Zacznę od tego, że za niecały miesiąc stanę się posiadaczką własnej toaletki ;) Robi się na specjalne zamówienie :) Będzie jedyna w swoim i niepowtarzalna :) Już nie mogę się doczekać aż pojawi się w moim pokoju :D

A dziś długa lista kosmetycznych życzeń, czyli rzeczy, które baaaardzo chciałabym kupić/dokupić. 
Tak, wiem. Jest tego naprawdę sporo, więc zaczynam od razu.



A więc marzy mi się:
1. Czarny żelowy eyeliner z firmy Maybelline Lasting Drama
2. Beauty Blender (lub coś w tym rodzaju - chociaż wolałabym oryginalny)
3. Paint Pouty Sleeka: brzoskwiniowy i mleczny różowy
4. Pędzel Hakuro H50s
5. Cień z Inglota w takim kolorze jak na zdjęciu
6. Brązer Bahama Mama The Balm
7. Paletki Sleeka (aktualnie mam dwie)
8. Róże Essence
9. Cienie Maybelline Color Tatoo
10. Pomadki Catrice: jakąś nude i jasnoróżową 
11. Korektor Collection Lasting Perfectiton numer 2
12. Pędzel do różu BDellium Tools Pink Bambu



13. Pędzel Hakuro H15
14. Pędzel Real Techniques Buffing Brush
15. Lakier Essie w kolorze różowym
16. Lakier Essie w kolorze pomarańczowym
17. Paleta Inglot na róże
18. Paletka pięciu cieni Lime Crime (są okropnie drogie, ale piękne)
19. Klej DUO 
20. Błyszczyk Luxury Golden Rose 
21. Top Coat Essie Good to go
22. Paseczkowy róż Catrice
23. Podkład Revlon Color Stay w kolorze Buff
24. Zestaw do brwi Catrice
25. Pyłki My Secret (mam już złoty i niebieski)
26. Kamuflaż Catrice (chcę kupić nowe opakowanie, ale nigdzie go nie mogę dostać)

To by było na tyle. Jak widzicie marzą mi się kosmetyki z różnych półek cenowych.
 Mam nadzieję, że uda mi się kiedyś tą listę zrealizować :)
Dajcie znać czy macie coś z tych kosmetyków i jak się one sprawdzają. Chętnie poczytam

12 komentarzy:

  1. kiedyś też bym chciała mieć lakier z essie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beauty Blender to i moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ach,sama bym takie rzeczy chciała :))

    OdpowiedzUsuń
  4. No sporo ta lista, kilka punktów też jest w mojej głowie. A pędzel z Hakuro mam i polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę połowę z Twojej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe ładna lista ;)) mam nadzieję że wszystko sie uda dostać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super lista, same gwiazdki tu zawarlas. Pozostaje zyczyc spełnienia marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem tej Twojej toaletki, koniecznie ją pokaż jak już będziesz miała ;) Ta paletka Sleeka ze zdjęcia to chyba Showstoppers - akurat ta bardzo mi się podoba, też bym ją chciała mieć u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że pokażę toaletkę ;)
      Zrobię wtedy organizację kosmetyków i w ogóle.
      Dajcie mi tylko troszkę czasu żeby wszystko jakoś sensownie poukładać :D

      Usuń
  9. Wow ale lista, chcialabym moc kiedys pobuszowac w twoich kosmetykach, z tego co widzę to kupujesz same perełki, ale by bylo testowania ;)
    Strasznie lubię Twojego bloga, pamiętam Cie z podstawówki, chodzilam do klasy rok nizej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że z chęcią tu zaglądasz :D
      Staram się prowadzić go tak żeby był dla Was ciekawy :)

      Usuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger