11:09

Wibo Contour Palette 3 STEPS TO PERFECT FACE + swatche

Jestem bardzo dumna z marki Wibo! W ich ofercie pojawiają się coraz to ciekawsze produkty ;)
Ostatnio wprowadzili kilka ciekawych produktów, ale spośród nich wybrałam tylko jeden, a właściwie to 3 w 1. W tym poście podzielę się z Wami z moją opinią na temat paletki do konturowania marki Wibo.


Nie da się ukryć, że firma bardzo mocno zainspirowała się paletkami Sleeka. Stworzyli po prostu coś w rodzaju Face Form. Akurat nie mam tego zestawu ze Sleeka, ale patrząc na zdjęcia w sieci naprawdę nie dostrzegam różnicy ;)

Paletka kosztuje około 17 zł i możecie ją zakupić w Rossmannie. 

Zgrabna kasetka zapakowana w kartonik zawiera jasny brązer, rozświetlacz w dość chłodnej tonacji oraz wielowymiarowy, piękny róż do policzków. Produkty bardzo delikatnie i przyjemnie pachną, są aksamitne w dotyku, nie suche i dobrze współpracują z pędzlami. Nie tworzą plam, bardzo ładnie się rozcierają i są odpowiednio napigmentowane.


Taki odcień brązera na pewno przypadnie do gustu bladziochom. Jest naprawdę jasny i z łatwością nałożycie go na buzię. Jest też całkowicie matowy i ma dość chłodny odcień, więc myślę, że można go użyć do wykonturowania twarzy.

Rozświetlacz jest według mnie przepiękny (ale ja to jestem sroka, więc lubię wszystkie błyskotki). Nałożony delikatnie daje subtelny, świeży efekt. Polecam go zdecydowanie osobom z chłodnym typem urody. Jest on srebrzysto- biały, więc przy ciepłej karnacji może wyglądać nienaturalnie.

A w różu to ja się po prostu zakochałam! Łososiowo-szampańsko-brzoskwiniowy odcień ze złotą poświatą. Prze - prze - przepiękny! ;) Na policzkach wygląda jak marzenie i moim zdaniem jest dość uniwersalnym odcieniem. 

Z pewnością zaprezentuję Wam niedługo ten zestaw na buzi, dziś jednak pokażę Wam swatche na dłoni - tak żebyście zobaczyły jak produkty prezentują się na skórze. Naprawdę warto rozejrzeć się za tym zestawem w Rossmannie ;))


Jestem bardzo zadowolona, że tak świetny produkt pojawił się stacjonarnie w drogerii i ogólnie, że go kupiłam ;) Każda z nas będzie miała teraz do niego łatwy dostęp. 

38 komentarzy:

  1. Mocno inspirowany Sleek'iem, ale mnie bardzo zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W Poznaniu ani Toruniu nie widziałam tych palet :< Ani an promocji ani po, mam nadzieję, że się pojawią!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dojrzałam ją w szufladzie w drogerii kiedy babeczka szukała dla klientki rozświetlacza. Nie były wyłożone w szafie ;) Zapytałam pani czy mają już te palety, a ona spytała czy chodzi mi o tą, wyciągnęła i dała. Oczywiście podczas promocji zapłaciłam za nią jakieś 8zł z groszami ;)

      Usuń
    2. Ale trafiła Ci się okazja :)

      Usuń
  3. W moim Rossmannie jeszcze go nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie niedługo - to jedna z nowości ;)
      Zawsze możesz zamówić on-line ;)

      Usuń
  4. bardzo chciałam ją dorwać, ale za późno się obudziłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszędzie są dostępne, mam nadzieję, że niedługo się pojawią w ofercie

      Usuń
  5. Coś dla bladziochów czyli nareszcie coś dla mnie! :D Szkoda, że tak późno się o niej dowiedziałam :( Zresztą nie widziałam jej nigdy u siebie :(
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego, że są dopiero wprowadzane do drogerii ;) Na pewno uda Ci się dorwać :)

      Usuń
  6. trzy produkty, których nie używam, a chciałabym zacząć. idealny produkt dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. o moja paleta której niestety nie zastałam na promocjach w rossmannie :(
    zapraszam Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten róż naprawdę uroczy, niestety u mnie w czasie trwania promocji paletki nie było, może teraz uda mi się ją dorwać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzaj w swoim Rossmannie ;) Pewnie niedługo będą już wszędzie :)

      Usuń
  9. Ja niestety nie mogłam jej nigdzie dostać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj, szukaj ;) Teraz po tej promocji pewnie już będą się pojawiać w szafach Wibo :)

      Usuń
  10. Chciałam go kupić, ale w moim rossmannie już go nie było ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawie wygląda ta paletka. Ja akurat posiadam taką paletkę marki Sleek tak więc tę z Wibo sobie póki co darowałam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ze Sleeka jest 2 razy większa, w sensie gramowo ;) Sleek ma 20g, a Wibo 10 :)

      Usuń
    2. I wydaje mi się że Sleek nawet w tej wersji Light ma ciemniejszy ten bronzer niestety :-(

      Usuń
    3. Skoro tak mówisz to pewnie tak jest ;) Ja niestety nie mam porównania. W zestawie Wibo brązer jest jaśniusieńki :)

      Usuń
    4. Patrząc na Twoje swatche to bronzer z paletki Wibo kolorem przypomina bronzer Kobo Sahara Sand, natomiast ten z paletki Sleek jest zdecydowanie mocniejszy. Na lato dla bladziochów takich jak ja nadaje się super...ale teraz wolę jednak delikatniejszy brąz :-)

      Usuń
  12. O, początkowo myślałam, że to Sleek. Widać Wibo wzoruje się na innych markach - czego nie lubię w nich. Chodzę do rosska na Jana Sawy i tam nie widziałam paletki. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie tam ją kupiłam ;) Wyczaiłam w szufladzie ;)

      Usuń
  13. w najblizszym czasie go przetestuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja równiez pałam miłością nienazwaną i pociągiem wielkim do tej palety - a jeszcze jej nie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to koniecznie kup ją przy najbliższej okazji :)

      Usuń

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger