19:18

Mój sposób na mocne paznokcie - Regenerum

Na pewno słyszałyście coś o Regenerum, czyli o regeneracyjnym serum do paznokci. Ja kupiłam je już jakiś czas temu, ale muszę Wam o tym cudku napisać co nieco.
Maleńki kartonik, a w nim tubka z 5ml serum. Koszt to jakieś 16-18zł, dostępny tylko w dobrych aptekach. Nie będę pisać co obiecuje producent - napiszę co ja zauważyłam podczas stosowania i jak ogólnie ten produkt się sprawdził.
Po pierwsze bardzo podoba mi się opakowanie i aplikator w kształcie pędzelka, który bardzo ułatwia aplikację. Serum jest bezzapachowe więc nie będzie to nikomu przeszkadzać. W dodatku wchłania się w paznokcie i nie zostawia takiej warstwy jak lakier bądź inna odżywka. Co do paznokci? Meeega się wzmocniły, z płytki zniknęły wszelkie przebarwienia. Końcówki są białe - takie jak być powinny.
Na początku nie malowałam paznokci przez trzy tygodnie żeby zobaczyć czy rzeczywiście są jakieś rezultaty. Teraz stosuję je od czasu do czasu - tak bardziej profilaktycznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger