12:20

Paletka korektorów Catrice

Chciałam dzisiaj napisać recenzję mojej ulubionej paletki korektorów. Kupiłam ją za około 15 zł w Naturze. Jest ona znana pewnie i większości z Was. Ja się trochę zastanawiałam nad jej kupnem, bo słyszałam również negatywne opinie na jej temat. Coś mnie jednak jak zwykle podkusiło.
Paletka posiada pięć oddzielnych korektorów: trzy odcienie beżowe, jeden zielony i jeden różowy. Kosmetyk ma cudowną kremową konsystencję i dobrze nakłada się go paluszkami, bo topi się pod wpływem ciepła. Niektóre dziewczyny pisały, że podkreśla on suche skórki - ja czegoś takiego nie zauważyłam. Jak dla mnie jest naprawdę dobry. Poza tym jego kolejny plus to fakt, że naprawdę świetnie kryje i robi to na długo. Według mnie każda z nas (chociażby mieszając trzy odcienie beżu) otrzyma idealny korektor dla siebie. Paletkę bez obaw można nosić w torebce - raz zamknięta na pewno się nie otworzy. Opakowanie jest dobrze wykonane, malutkie i poręczne.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger