21:49

Classics by Golden Rose - nowości

Nowiutkie neonowe- pastelkowe lakiery. Jeden pomarańczowy, drugi mocno różowy. Szczerze się przyznam, że długo szukałam jakiegoś ładnego pomarańczowego lakieru do paznokci. Wszystkie były jakieś takie dziwne. Albo nie kryły, albo były nietrwałe. Na lakierach Classics się nie zawiodłam więc kupiłam sobie dwa nowe kolory. Pomarańczka okazała się wspaniała. Różowy też jest śliczny.
Obydwa lakiery kryją perfekcyjnie po nałożeniu dwóch warstw. Dosyć szybko wysychają - naprawdę! Myślę, że te lakiery będą często pojawiać się u mnie na pazurkach, które w końcu troszkę podrosły.




1 komentarz:

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger