21:02

Pistacje w kropeczki

Lakierów do paznokci przybywa! Zrobię niedługo aktualizację kolekcji, może zdążę jeszcze w ten weekend. A teraz moje dzisiejsze dzieło:


Paznokcie mam króciutkie, bo obcięłam je przed Wielkanocą. Chociaż wydaje mi się, że wyglądają całkiem nieźle. Są jednej długości.
Lakiery, których używałam są na zdjęciu:


A sam pistacjowy lakier (Vipera Bambini nr. 55) wygląda tak:


Moim zdaniem ma naprawdę śliczny kolor. I tylko wadzi mi fakt, że aby uzyskać całkowite krycie trzeba nałożyć aż trzy warstwy lakieru...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szczerze dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. Jeśli mój blog Ci się podoba - dołącz do grona moich obserwatorów i bądź ze mną na bieżąco :) I proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga, bo to nie miejsce na reklamę. Odwiedzam blogi swoich komentujących i chętnie zostanę obserwatorem jeśli znajdę na nim interesujące treści ;)

Copyright © majmejkap , Blogger